Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Hjelpesenter for menn med sosial angst


Billon

Anbefalte innlegg

Hei, Jeg skal prøve å holde det kort og godt. Jeg er 26 år, og trenger hjelp til å komme meg videre i livet. Jeg tror jeg har sosial angst siden jeg klarer ikke å prate med folk. Jeg får puste problemer og panikk når jeg er blant fremmede.

 

Jeg har prøvd å takle det selv men jeg mislykkes hver gang. Jeg trenger hjelp fra noen som har gått gjennom det jeg gjør nå. Så jeg lurte på om dere visste om noen jeg kan kontakte?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror den greieste veien å gå er å få en henvisning til ditt nærmeste distriktpsyiatriske senter av legen din og ta det derfra.

 

Så jeg skal prate med fastlegen min og han henviser meg videre? og hvordan finner jeg ut hvem fastlegen min er? har ikke vært hos legen siden jeg var 13-14

Lenke til kommentar

Jeg vil på det sterkeste oppfordre deg til å kontakte legen din, med mål om henvisning til psykolog. Når du legger frem problemet ditt, så ikke legg noe i mellom, fortell alt åpent. Hvis du har problem med å formulere deg muntlig i en slik situasjon, så kan det være lurt å skrive ned det du vil ha frem og gi det til legen.

 

Ikke utsett dette. Jo mer du nøler, desto mer mister du av det livet du skulle hatt. Sett i gang nå.

Lenke til kommentar

Skal jeg spørre legen om å henvise meg til en psykolog?! eller til mitt nærmeste distriktpsykiatriske senter? Jeg vil helst prate med folk som har erfaring med sosial angst, eller noen slags støttegruppe for sånne som meg. takk for alle svar. jeg setter stor pris på det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...