Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Jeg vil hjem :( redd meg..


Misamisa

Anbefalte innlegg

Jeg vil hjem :( jeg vil hjem til mamma.. jeg vet det høres barnslig ut men det er sant. jeg orker ikke være her lenger :( jeg får ikke lov til å gå ut i det hele tatt.. jeg vil ha frisk luft :(

 

i en stund var jeg enig med de døde men nå vil jeg ikke dø lenger, jeg er redd :( jeg vil ikke dø :( de skremmer meg. la meg komme hjem.. hva skal jeg gjøre? dette er et mareritt. jeg vil hjem til mamma og pappa :(

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Korleis vart du innlagd?

 

Jeg var først innlagt frivillig fordi jeg var redd for de døde. følte jeg trengte hjelp trodde jeg skulle være her i max 2 måneder.

 

så ville jeg skrive meg ut men da gjorde de om til tvang. hva faen liksom?? hadde ALDRI kommet ditt frivillig om jeg viste på forhånd at de gjorde om til tvang. faen ass. jeg får faen meg ikke noen permisjoner, får ikke gå ut, de har stengt meg inne på skjermet. det er helt SYKT. FAEN

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er vel ikke noe problem å bli skrevet ut dersom du oppfører deg normalt.

 

Jo faktisk. Hvordan kan du vite det? psykriatien er helt SYK. jeg får faen meg ikke bestemme over meg selv. Er det er ting jeg vet så er det ALDRI legg dere inn frivillig. de kan gjøre om til tvang.

 

man kommer inn i et mareritt man ikke kommer ut av. jeg har opplevd mye dritt i livet som mobbing men dette er faen meg 1000000% ganger verre. ville heller blitt mobbet resten av livet enn å være innestengt her. det er en helt jævlig følelse.

Lenke til kommentar

DU er syk, dessverre. Jeg tror du er der du har behov for å være.

 

Behov?? herregud. dette ødelegger livet mitt. har ikke vært med vennene mine på flere uker. tilslutt kommer jeg til å være venneløs. jeg får ikke gå på skolen som vanlige tenåringer. jeg får ikke gjort en dritt. får ikke lov gå ut døra engang.

Lenke til kommentar

Du burde slutte å (beklager uttrykket) sutre på D.no. Ta den tiden eg vet du trenger der, glem alt som heter internett og fokuser på å bli bedre. Virker nok som en umulighet og en lang vei å gå akuratt nå, men ting vil bli bedre om du bare gir det tid.

 

Ingen her inne skal sitte å si at du trenger hjelp, men eg vil tro at du er der du er for en grunn. la de som er der hjelpe deg, og trekk deg tilbake og lås deg selv inne i deg selv. La andre hjelpe med å hjelpe deg.

 

Lykke til :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Når du nekter å ta medisinene dine, tar alle hallusinasjonene dine som tegn på at du må dø og i tillegg gir hint til de ansatte om at du planlegger å dø så tror jeg absolutt du har best av å være innlagt på tvang.

 

Jeg har begynt å ta dem igjen. Hadde ikke noe valg. Er helt sykt at de hadde tenkt til å tvangmedisinere meg. det er bare SYKT. nå vil jeg ikke dø så skjønner ikke problemet

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har begynt å ta dem igjen. Hadde ikke noe valg. Er helt sykt at de hadde tenkt til å tvangmedisinere meg. det er bare SYKT. nå vil jeg ikke dø så skjønner ikke problemet

 

Når de vurderer å tvangsmedisinere deg, da er du virkelig syk. Det gjør meg vondt å høre at du ikke forstår det selv, men den dagen du blir frisk så vil du innse hvor mye bedre du har det uten alle disse spøkelsene som flyr rundt det. Du må dessverre samarbeide med de ansatte om å bli kvitt de døde om du noensinne skal få slippe ut igjen til vennene og skolen som du så sårt savner.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...