Gå til innhold

Noen som har talkmore?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Siden tråden omhandler Talkmore, og siden jeg skal bytte til det lurer jeg på om man på noen slags måte kan få kjøpt telefon med et Talkmore abb. eller må jeg kjøpe tlf uten abb pris?

 

Og siden jeg nå har 36 dager igjen av avtaletiden min hos Telenor, antar jeg det ikke koster noe å bytte fra Telenor til Talkmore.

Endret av ACT
Lenke til kommentar

Siden tråden omhandler Talkmore, og siden jeg skal bytte til det lurer jeg på om man på noen slags måte kan få kjøpt telefon med et Talkmore abb. eller må jeg kjøpe tlf uten abb pris?

 

Og siden jeg nå har 36 dager igjen av avtaletiden min hos Telenor, antar jeg det ikke koster noe å bytte fra Telenor til Talkmore.

Du får ikke kjøpt telefon med abonnement i fra Talkmore, alternativet blir da Djuice.

Du vil fortsatt få bruddgebyr fra Telenor.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Men hva skiller Djuice fra Talkmore, er ikke begge Telenor eide? Forskjellen at med Djuice får man kjøpt med telefon, mens med Talkmore kan man ikke??

 

Forresten betaler man 429,- i måneden med mobiltelefon hos Djuice. Samt 20 øre mer i oppstart etter ink. min. Mens SMS er noe 9 øre dyrere

Endret av ACT
Lenke til kommentar

Djuice er representert i butikker - noe jeg personlig finner viktig. Du kan hente SIM-kort og kjøpe billigere mobil på dagen, samt få support på Telenor og Telekiosken-butikker. Med eks. Talkmore (og One Call) må man vente et par dager på postgang for å få nytt SIM-kort om man mister det, og de har ikke support i butikker.

 

Ellers er det ikke mye som skiller med unntak av småting på pris og tjenester. Djuice-kunder er forøvrig "Telenor-kunder" og man dermed kan benytte Telenor-tjenester som faktura-app, mine kontakter, Ring EU/EØS osv. Talkmore styrer for seg selv.

Lenke til kommentar

Talkmore er billigere på spesialnummer, noe som kan utgjøre ganske mye om du ringer slike nummer ofte. Det koster heller ikke noe å ringe andre Talkmorekunder, det kan utgjøre en forskjell dersom du bruker opp de inkluderte minuttene. Talkmore er også billigere når du har brukt opp de inkluderte ringeminutter, sms mm. Har fått opplyst at Talkmore kundeservice at de kommer til å tilby 4G ganske snart.

Du har også mulighet til å verve andre kunder til Talkmore (begge får 2 mnd gratis), så er du flink til å verve så får du nesten aldri regninger :-)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Ja, Talkmore går på Telenor sitt nett så skulle bare mangle at de hadde 4G.

 

 

Vurderer også å bytte til Talkmore. Ser prisene er der er billigere sammenlignet mot Djuice som er de andre jeg ser på når jeg nå bytter i morgen.

Telenor finner jeg for dyrt, med mindre jeg benytter meg av tilbudet på Komplett L som de nå har. Ellers så tenkte jeg ikke på at Djuice er representert i butikker rundt om kring heller, så det er alltid et pluss! Tror jeg heller går for det fremfor å betale litt mindre for MB/SMS/MMS (etter pakken).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...