Gå til innhold

Konkurranse: Vinn en Samsung Galaxy S III


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skulle likt å deltatt men det virker litt vanskelig.

 

Prøv å skrive det selv, gjorde det og nå virker det ikke så vanskelig alikevel ;)

 

Context is king, hva er det egentlig du mener?

At der virka vanskelig, men hvis du går på nettsiden, og finner det de skal skrive, og prøver å skrive det selv så fort du kan virker det ikke så vanskelig mer...
Lenke til kommentar

At der virka vanskelig, men hvis du går på nettsiden, og finner det de skal skrive, og prøver å skrive det selv så fort du kan virker det ikke så vanskelig mer...

 

Dafaq? Det er så klart ikke vanskelig nå som de har fiksa konkurransen men på det tidspunkt det første innlegget mitt ble skrevet så sto konkurransen som avsluttet selv om det var mange dager til den faktisk skulle være det.

Greit å ha det oppklart, men dette virker som bare tull og trolling fra din side så ikke forvent at jeg kommer til å skrive mer i denne tråden.

Lenke til kommentar

At der virka vanskelig, men hvis du går på nettsiden, og finner det de skal skrive, og prøver å skrive det selv så fort du kan virker det ikke så vanskelig mer...

 

Dafaq? Det er så klart ikke vanskelig nå som de har fiksa konkurransen men på det tidspunkt det første innlegget mitt ble skrevet så sto konkurransen som avsluttet selv om det var mange dager til den faktisk skulle være det.

Greit å ha det oppklart, men dette virker som bare tull og trolling fra din side så ikke forvent at jeg kommer til å skrive mer i denne tråden.

Sorry, trodde du mente at du vurderte å gå til telekiosken, og bli med i NM i SMS :p
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...