Gå til innhold

DayZ møter GTA? (PC, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er dette spillet ren enspiller nå?

 

Nei, jeg var innom forumene deres da jeg først så denne artikkelen på gamer.no. Der omtales det at venner kan gå sammen om å danne en Survivor Cell. Det høres jo veldig gøy ut, en kan dra sammenligninger mellom DayZ. Det virker som at man kan lage sin egen base, få NPCer til å gjøre forskjellige plikter, som å dyrke, jakte, forsvare osv.

 

Det jeg er litt usikker på er hvor vedvarende verdenen er. Når jeg logger av, så skal visstnok verdenen fortsette, men utviklerne sier at du vil -aldri- logge på for så å se basen din ødelagt og alle NPCene dine drept. Så det er semi-vedvarende. I så fall, hvordan i huleste fungerer multiplayeren.

Lenke til kommentar

Heisann folkens! siden Joachim Froholt, ikke ga dere all info, så kommer jeg til å rette på han og gi dere mer,

 

" Du må også finne et tilfluktssted som kan forsvares mot zombienes stadig mer innbitte angrep. Denne basen må forsvares og utvides" DU MÅ INGEN TING.. om dette er lurt er noe annet.

 

Det er riktig at spillet ikke er en krigs simulator som day z er bygget på, men det betyr derimot ikke at State of decay ikke har realistiske elementer inni seg!

 

Alt i alt litt latterlig at du ikke fikk med at State of decay blir ett Xbox live Arcade spill.

Men dette blir ikke et typisk arcade spill, det er stort og man kan kaste mange timer inn i det.

 

State of decay het opprinnelig "Class3" og er en prøvesmak til fans.

Tilbakemelding fra dette arcadespillet går med til å lage spillet "Class4" som blir et MMO til Xbox og pc

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...