Gå til innhold

PlayStation 3 får dedikert YouTube-app


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
' timestamp='1345115212' post='19568367']

Hvordan kan det ta flere måneder å legge ut en APP?! YouTube begrenser vel innholdet ift land selv, så de kan vel bare legge ut appen ASAP? please!

 

Lokalisering mest sannsynlig? Dvs: oversettelse av brukergrensesnitt for eksempel.

 

Mange andre grunner og. De forskjellige avdelingene for Sony må få informasjon om appen til kundestøtte osv osv. Ekke bare å laste opp når det er en global organisasjon. Det skal igjennom en god del prosesser først.

 

Det kalles kvalitetssikring.

Lenke til kommentar

Hittil har jeg bare fått helt utrolig dårlig oppløsning på videoer fra YouTube, når de vises via PS3 (også selvom videoene på YouTube tilbys i HD-kvalitet). Er det noe som er fikset i denne app'en mon tro?

 

Youtube via nettleseren på PS3-en har siden tidenes morgen vist laveste mulige videokvalitet. Såvidt jeg har forstått er det nå valgfritt i den nye applikasjonen, og du skal kunne få se videoer i høyeste mulige kvalitet om du ønsker det.

Lenke til kommentar

Hittil har jeg bare fått helt utrolig dårlig oppløsning på videoer fra YouTube, når de vises via PS3 (også selvom videoene på YouTube tilbys i HD-kvalitet). Er det noe som er fikset i denne app'en mon tro?

 

Appen kjører i 720p på min ps3, finner ikke noen innstilling for å sette den opp til 1080p som TV-en bruker.

 

Kan heller ikke se noe valg for å velge videokvalitet, men har spilt et par videoer og det kan se ut som den bruker 720p-kilder når disse er tilgjengelige for klippet.

 

Altså mye bedre kvalitet enn den gamle måten. Anbefaler dere å opprette en amerikansk konto slik at dere kan laste ned appen nå :thumbup:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 3 måneder senere...

På tide (det samme kan sies for denne kommentaren)!

 

PS3 har vært i stand til det utroligste, likevel er det minimalt med innhold tilgjengelig som skiller den fra å være bare en spillmaskin! Som mediespiller er den langt fra god nok. Som Blu-Ray-spiller og Netflix-klient fungerer den ganske godt. Men ellers, neitakk.

 

Men, synes faktisk SONY har gjort mye bra det siste året. Håper bare de slår fra seg Music Unlimited samt videotjenesten deres. De burde heller la Spotify prøve seg på maskinen deres.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...