Gå til innhold

– Super Smash Bros-serien trenger en ny retning (WiiU, 3DS))


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bra de tar en smule selvkritikk.

I likhet med de fleste andre av Nintendos spillserier, har også SSB gått på tomgang siden siste utgivelse.

Melkingen av Mario er riktignok mye verre. Fortsetter de i samme tempo, står serien i fare for å bli en barnehageversjon av Call of Duty. Det ville i sannhet vært trist.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tja. Meir og større har stort sett vore prinsippa for nye SMB-spel. Feilen med Brawl var at det ikkje òg prøvde å vere betre. Hoppet SSB til SSBM var eit kvantesprang for mekanikk og spelbarhet samanlikna med SSBM til SSBB, som stort sett var eit steg bakover.

 

Har ikkje nokon mirakelløysing på kva som kan vere medisinen, då. Tyngre nettsatsing frå Nintendo kunne nok hjelpe, men for min del er SSB-spela sjølve protoypen på sofa-multiplayer. Sjølv med den ekstra djupnen i SSBM kontra SSBB trur eg ikkje at slåssinga hadde vore interessant nok til at å spele "åleine" mot framande på nettet er verdt tida.

Lenke til kommentar

Personlig ment skulle jeg ønske at nintendo hadde bare vært bedre på online delen sin og gjort det samme som de fleste MOBA spillene der ute med å legge til flere karakterer og skins som måtte kjøpes med ekte penger (Sånn at de faktisk kan tjene på det). Jeg har elsket denne serien siden SSB og selvom SSBB var en nedgradering i min mening når det gjelder å spille kompetitivt, så er det fortsatt veldig gøyt å sitte seg ned med venner og spille dette.

 

En av tingene som kansje har gjort dette veldig avhengig for oss er det at vi selv har forandret på skinsene lagt inn custom-made karakterer som gir oss mye mer spillglede, det eneste problemet er at folk ikke tenker så mye på balansering når de lager nye karakterer-.-

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...