Gå til innhold

Minecraft kosar seg på Xbox 360 (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kule nyheter, har fulgt Minecraft lenge og det treffer meg godt.

Men hva skjer med at folk klager over at de ikke får spilt multiplayer på gamle skjermer? Trodde nå at folk flest i dag i den vestelige verden faktisk sitter med en nogenlunde moderne skjerm.

 

Skjønner det at Moland og French ikke har en 60" 1080p flatskjerm på cella si men så har de ikke en xbox der heller.

Xbox(og PS3) "MÅ" brukes på en god 1080p skjerm, at utvikler ikke tar høyde for folk som sitter med utstyr som var utdatert for 10 år siden er helt greit for meg.

Det har alltid vært gaming-industri som presser hardware-produsentene(det var slik i alle fall). Så hvorfor skal det ikke være slik her heller.

 

Bare min morratrøtte mening om folk med gamle dritt-skjermer..

 

- Mirrox

Lenke til kommentar

Kule nyheter, har fulgt Minecraft lenge og det treffer meg godt. Men hva skjer med at folk klager over at de ikke får spilt multiplayer på gamle skjermer? Trodde nå at folk flest i dag i den vestelige verden faktisk sitter med en nogenlunde moderne skjerm.Skjønner det at Moland og French ikke har en 60" 1080p flatskjerm på cella si men så har de ikke en xbox der heller.Xbox(og PS3) "MÅ" brukes på en god 1080p skjerm, at utvikler ikke tar høyde for folk som sitter med utstyr som var utdatert for 10 år siden er helt greit for meg. Det har alltid vært gaming-industri som presser hardware-produsentene(det var slik i alle fall). Så hvorfor skal det ikke være slik her heller. Bare min morratrøtte mening om folk med gamle dritt-skjermer..- Mirrox

 

Tja, gaming industrien pusha vel på hardware produsentene når pc var ledende... Så gikk det over til at hardware produsentene bare begynte å gi ut modifiserte gamle komponenter når alt skulle tilpasses den lave ytelsen til konsoller... Nå begynner pc og pushe igjen, og det blir endelig litt fart i sakene...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...