Gå til innhold

Test: Plantronics Voyager Pro HD


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke noe spesielt god standby tid i forhold til de jeg har hatt før, å med den svære batteripakken bakpå...

Er vel sensorene som bruker batteriet?

 

Akkurat nå har jeg ingen BT HF...

Har en litt aktiv og tider støyende jobb, så kanksje denne er tingen?

 

Denne Testen skriver ikke noe om at den har Multipoint, det har den...

(Jeg ser vertfall ingen info om dette, svært viktig info)

Lenke til kommentar

Ikke noe spesielt god standby tid i forhold til de jeg har hatt før, å med den svære batteripakken bakpå...

Er vel sensorene som bruker batteriet?

 

Akkurat nå har jeg ingen BT HF...

Har en litt aktiv og tider støyende jobb, så kanksje denne er tingen?

 

Denne Testen skriver ikke noe om at den har Multipoint, det har den...

(Jeg ser vertfall ingen info om dette, svært viktig info)

Hei!

 

Den kan være koblet til to telefoner samtidig. Opplysningen om dette ser du i faktaboksen oppe til høyre på siden. Her finner du også øvrige spesifikasjoner.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC

Har benyttet Plantronics Pro i et par år, den knallgod. Henger på øret 10-12 timer om dagen, merker ikke at den er der. Ingen har klaga på at de hører meg dårlig, selv ikke når jeg er i bråkete omgivelser. God lyd i mitt øre. Ikke tidligere hatt noen HF som er tilnærmet like bra (hverken i lydkvalitet eller byggkvalitet). Kjøper jeg på nytt blir det uten tvil denne igjen.

 

Det eneste negative må være størrelsen som gjør at du ser noe harry ut. Og ja, de ørepropp "trekkene" har litt lett for å dette av når du tar den ut av øret, så nå benytter jeg den uten (mista dem).

 

Anbefales.

Lenke til kommentar

Denne er latterlig bra..

 

Som bondesønn har jeg mine timer i traktor og da kan man benytte mye tid til å snakke i telefonen, det er mange som absolutt ikke tror noe som helst på at jeg er ute på jordet.

Har måttet åpne døra og mer eller mindre putte handsfreen ned i eksosrøret for å få aksept for at jeg faktisk ikke sitter i et stille avlukke.

Denne anbefales på det varmeste og er verdt alle penga, det finnes såvidt meg fortalt ikke noe slikt headset som når denne til knærne, med tanke på pris, lyskvalitet og støydemping.

 

Er du derimot snekker, eller heltidsbonde, kjøper du Peltor (http://bit.ly/K0XMoL), da er det fullt hørselvern og støydemping av en annen verden ved snakking i mobilen..

Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...
  • 8 måneder senere...

Plantronics har på Hd versjonen valgt å gå bort fra micro usb til lading og gått for magnetisk sær lader. Sony Ericsson testet ut lignende lader flere år tilbake og det funket dårlig. Har ikke hatt min Voyager Hd lenge men allerede hender det ofte at den er tom for strøm selv om den har vært koplet til lader hele natten. Må skrape på kontak og spraye med elektrospray jevnt og trutt... i 2013...??

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...