Gå til innhold

Lost Planet 3 er på trappene (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

med mindre capcom klarer å ordne aimingen skikkelig til PC .som var grunnen til at jeg knekte Lost Planet 2 platene så blir det ikke noe kjøp her i gården. capcom har ikke anelse på hva en riktig port til pc er heller.

alt dem gjorde i 2'ern er å legge til mus og tastatur som kontroller og ikke mer

Lenke til kommentar
folkens ikke ha for høye forventninger Spark Unlimited har tross allt laget to kalkuner fra før...Turning Point: Fall of Liberty og Legendary....
Legendary var ikke akkurat et knall spill. men fant det underholdende, det gjorde jeg :)

 

prøvde spillet i 2011... onrails/corridors,usynlige vegger og en grafikk motor fra ps2 alla 2006. når det skjer mye på skjermen blir det smooth gjørme n64 grafikk... fant ikke noe underholding i det her spillet i det hele tatt. når man vet hva som kom før/etter er heavenly sword,uncharted1, resistance2... legendary spill iden var god, men utføring ren søppel.

 

 

Lenke til kommentar

Hva er det med Capcom og å hyre inn vestlige middelmådige utviklere til å lage actionspill av deres franchiser? Det fungerte med Dead Rising 2, men nye Resident Evil var jo fullstendig bortkastet. Sier ikke at dette spillet helt sikkert vil bli dårlig, men med tanke på Spakrs tidligere spill, så stiller jeg meg litt avventende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...