Gå til innhold

– Jeg må i terapi på grunn av deg! (PS3, Wii, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+513

Kommer dere noengang til å dekke spillmediet litt bredere? Ting som Tropico 4 Modern times kom ut på PC som en overaskelse på meg. Jeg mener det er bra dere dekker det meste. Men epic mickey er fail.

Lenke til kommentar

Kommer dere noengang til å dekke spillmediet litt bredere? Ting som Tropico 4 Modern times kom ut på PC som en overaskelse på meg. Jeg mener det er bra dere dekker det meste. Men epic mickey er fail.

 

at modern times kom ut som ein overaskelse er no dit eget problem og gjelder bare og følge med bedre (visste om det for fleire månder siden)

 

gamer pleier no og ta opp eller nevne at det komer slikt (eksemple shogun 2 fekk det) så dei dekker spill media bredere

 

men så komer det viktigaste fakta, har du tenkt kortid det blir releasa? 3 april. 4 april så har det vært hellig dager her i norge så sikert mindre stabbe hos dem. så tenkt på at det komer etter hellig dagene?

 

om du har noe tilføye epic micky så kan du skrive mer ein bare "det er fail" så bedre holde for seg selv eller utdjupe svaret, om du føler deg misnøyet med dei ikkje såg over modern times, hvorfor ikkje lage ein forum tråd i stedet? støre sjanse det får oppmerksomhet da

 

 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Nei jeg mener det første spillet må ha solgt veldig dårlig når de velger å lansere toeren til Xbox 360 og PS3 uten å inkludere eneren.

Desperasjon. Sånn går det når en har brukt mye penger på noe som ikke vil selge.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...