Gå til innhold

Vil du sikre en plass i The Secret World-betaen? (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror jeg smører meg med tålmodighet, setter meg ned, tvinner tomler og venter på release.

AoC betaen, for meg, var en clusterfuck av til da uante dimensjoner.

Å se TSW gjennomgå samme prosessen vil jeg helst unngå. Har en teori om at jeg vil få ett bedre førsteinntrykk av spillet på dette viset - og la oss være ærlige. Første inntrykk når det gjelder spill er tilnærmet lik alfa og omega.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Tror jeg smører meg med tålmodighet, setter meg ned, tvinner tomler og venter på release.AoC betaen, for meg, var en clusterfuck av til da uante dimensjoner.Å se TSW gjennomgå samme prosessen vil jeg helst unngå. Har en teori om at jeg vil få ett bedre førsteinntrykk av spillet på dette viset - og la oss være ærlige. Første inntrykk når det gjelder spill er tilnærmet lik alfa og omega.

 

Amen.

Lenke til kommentar

det er ingen offentlig publisert lanseringsdato for GW2, utviklerene sier at spillet blir lansert når dem er fornøyde og det skal skje innom 2012.

 

Ryktene sier at en mulig dato er i juni, men det er bare en rykte.

 

http://www.videogamer.com/pc/guild_wars_2/news/guild_wars_2_launch_date_june_30_claims_amazon_de.html

 

 

Håper uansett at Funcom får en suksess og beholder noen avdelinger i Norge. Synd å miste arbeidsplasser.

Lenke til kommentar

Tror jeg har vert påmeldt til beta testing i ca 4 år nå. Har gjort at jeg kunne, fra å løse de mongovanskelige gåtene på darkdaysarecoming, til å kjøpe 1års subscription på Age of Conan. Har hatt bajsegod PC i alle år, og meldt stor stor interesse, uten å få noen beta :(

 

Forventer beta plass til beta helgene etter alle disse år som trofast Funcom kunde.

Lenke til kommentar

Tror jeg har vert påmeldt til beta testing i ca 4 år nå. Har gjort at jeg kunne, fra å løse de mongovanskelige gåtene på darkdaysarecoming, til å kjøpe 1års subscription på Age of Conan. Har hatt bajsegod PC i alle år, og meldt stor stor interesse, uten å få noen beta :(Forventer beta plass til beta helgene etter alle disse år som trofast Funcom kunde.

 

Jeg kjøpte også 1 års sub på AoC men ingen beta invite enda, skuffet.

Lenke til kommentar

"en spesiell gjenstand som lar deg opptjene erfaringspoeng kjappere, anledning til å reservere navnet på spillfiguren før lansering og ett av tre dyr som bistår deg i kamp"

 

Jeg kommer aldri i hele mitt liv til å spille dette spillet.

 

At du ikke vil spille det som ser ut til og bli det beste mmoet er ditt tap :) De gjenstandene der er til low lvls areas btw, så har ikke så mye og si på "end-game" eller pvp etter hva du foretrekker.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+214asdf125

Har du virkelig sett videoer fra både TSW og GW2 og kan si GW2 ser bedre ut? Meget snodig.

 

Snakker vi utseendemessig her? Isåfall syns jeg faktisk GW2 ser bedre ut. Tidligere erfaringer med Funcom gjør at jeg også forventer at GW2 generelt blir bedre, de gjør rett og slett mye for å gå bort fra gamle trøtte mmo-mekanikker.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...