Gå til innhold

Aprilfest 2012 - tomsi42 - Kilroy was here


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Kilroy was here" sto skrevet på omtrent alle dasser i gamle dager minnes jeg, det var koblingen ser du :)

Ja, den var nok vanlig på dasser også, men jeg har mest sett den andre steder.

 

Apropos dass graffiti - "Here I sit broken hearted - paid my dime and only farted" ...

Lenke til kommentar

Nå til dags er grafittien stort sett bare noen stygge kruseduller i svart, så dette er mer dekorativt, både på vegg og på bilde, synes nå jeg. Selv om eier av veggen ikke nødvendigvis er enig.

Jeg er enig at graffiti i denne stilen kan være dekorativt. Eieren av veggen tror jeg ikke har noen sterke meninger - den har vel vært der i to-tre år.

 

PS! Skiftet profilbilde?

Ja, jeg måtte det da den apekatten ikke passet i en kvadratisk rute.

Lenke til kommentar

3. Hensatt

 

7043200379_5f06ae47c6.jpg

GH2 + ZD 40-150mm @ 1/2500s; f/5,6; 128mm; ISO 160

 

Da ble det pause i graffitien - denne stolen virker for meg å være en smule malplasert.

 

Take 2:

 

Her er den ihvertfall malplasert. Eller?

6897104508_07ea2f7255.jpg

 

 

 

PS. Takk for alle kommentarer så langt.

Endret av tomsi42
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Går det i musikalske titler for tiden :)

 

Royal Garden her og dampskipskaia i månedstråden :)

Det er kanskje det - det er i såfall ubesvisst.

 

Heldig med den møbeltransport traileren i bakgrunnen, eller kanskje du sto i tiiiimesvis og ventet på at den skulle komme forbi, og gjøre bildet komplett.

Ren skjær flaks - jeg passet på mens det kun var en trailer i bakgrunnen og ikke personblier; men at det var en møbel-kar er tilfeldig.

 

Ja, vi vet å sette spor etter oss der vi er. Syns temaet er spennende og syns bildene du har levert til nå er oppfyllende. Enig med tech8 om den traileren i siste bildet. Det gir et lite ekstra.

Takk. Skal prøve å variere.

Lenke til kommentar

4. Påskestemning.

 

7045690049_67481e9f1b.jpg

GH2 + 14-45mm @ 1/2000s, f/8, ISO 160, 25mm

 

Vi mennesker prøver oss ofte å beskytte oss mot elementene. Noen steder så setter vi opp vindskjermer slik at snøen ikke fokker seg opp på steder vi ikke vil. Her fra fjellet mellom Østby og Ljøratunet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...