Gå til innhold

Google+ sliter med å holde brukerne interesserte


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De store massene fra facebook kom aldri over, noe som gjør det uinteressant for meg å bruke G+. Foretrekker det egentlig, men er ikke hjelp i det når ingen av vennene mine ønsker å bruke det.

Lenke til kommentar

Jeg bruker G+ aktivt og er superfornøyd! :-)

 

På G+ så følger jeg mange interessante mennesker og det er alltid mye spennende å lese i stream'en min. På facebook derimot, er det utelukkende kjedelig og uinteressant pjatt.

 

Greit nok, ikke alle kompisene mine er på G+, men det gjør ingen ting. (Snare tvert om, slipper å bli spammet av tull) G+ brukes til interessante ting, Facebook er jeg innom innimellom for å holde litt kontakt med folk som ikke er på G+.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Jeg føler jeg bruker mer tid på å scrolle nedover streamen min på G+ enn på Facebook fordi det er mer kvalitet på hva som blir lagt ut der og de har "what's hot"-streamen som alltid har noe bra. På Facebook er det stort sett bare dritt fra en haug med småbarnsmødre som gir daglige oppdateringer om bleieskifting.

 

Hovedgrunnen til at jeg ofte ender med å bruke en del tid på Facebook er på grunn av chatten. Chatten på G+ blir ikke brukt like mye siden jeg bare har fem venner som jeg faktisk kjenner irl der, og dette er jo selvfølgelig hovedproblemet til Google.

Lenke til kommentar
  • 2 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...