Gå til innhold

– Reckoning får en oppfølger (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ante meg det der, en fyr med masse penger og 0 forståelse for spill. Kingdom of Amalur var ikke et bra spill, kampsystemet var kult og omgivelsene stilige men det har vel mye med utviklerne å gjøre. Selve konseptet var bare merkelig. Nå skal dem lage et MMO utav dette noe som betyr å dumme ned kampsystemet garantert .... gl sier jeg bare

Lenke til kommentar

Et nytt, kommende MMORPG ved navn TERA Online ser ut til å virke lovende med tanke på et litt mer "givende" kampsystem. Tror ikke at jeg personlig vil prøve det ut, siden jeg er litt mettet på hele MMORPG-sjangeren, men kampsystemet har i hvert fall mindre "button-mashing" enn i et tradisjonelt MMORPG. Linker en video for de av dere som kanskje er interessert:

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ante meg det der, en fyr med masse penger og 0 forståelse for spill. Kingdom of Amalur var ikke et bra spill, kampsystemet var kult og omgivelsene stilige men det har vel mye med utviklerne å gjøre. Selve konseptet var bare merkelig. Nå skal dem lage et MMO utav dette noe som betyr å dumme ned kampsystemet garantert .... gl sier jeg bare

Curt Schilling har skapt 400 arbeidsplasser ut av en genuin interesse for spill, i tillegg til å få med noen veldige flinke folk på laget. Jeg synes det står endel respekt av det. Etter som det blir en oppfølger til Amalur så virker det som om salgene innfrir også.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Ante meg det der, en fyr med masse penger og 0 forståelse for spill. Kingdom of Amalur var ikke et bra spill, kampsystemet var kult og omgivelsene stilige men det har vel mye med utviklerne å gjøre. Selve konseptet var bare merkelig. Nå skal dem lage et MMO utav dette noe som betyr å dumme ned kampsystemet garantert .... gl sier jeg bare

 

Altså, Amalur var jo først ment som MMO

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...