Gå til innhold

THQ avkrefter kanselleringsrykter (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gode nyhende. Men hadde ikkje gjort meg noko om UFC lisensen som THQ sitt på hadde gått ut på den opne marknaden. Dei to førre spela har vært særs dårlege.EA Sports MMA var eit betre spel i mi meining. Men EA kjem aldri til å få laga eit spel med UFC lisensen, dersom ein skal tru Dana White.

 

Hmmm... Jeg har egentlig litt mixed følelser for dette UFC spillene til THQ. Jeg synes det var bra helt til man endte i kanvasen hvor alt egentlig føltes litt tilfeldig. Jeg har kjøpt MMA fra EA for lenge siden, men har ennå ikke prøvd det. Burde kanskje ta meg tid til det. OG ja, Dana White har vel strengt tatt ikke noe som helst til overs for EA etter at han ble latterliggjort for sitt forsøk på å skape et spill på UFC lisensen hos de. EA angrer vel på dette nå...

Lenke til kommentar

Kan ikkje akkurat klandre Dana White for at han ikkje vil velsigne EA med UFC-lisensen om det han påstår dei sa faktisk er sant ("[...] What you're doing is not a real sport, and EA Sports will never make a UFC game of any kind"). Ganske drøy ting å seie, i så fall. :p

 

Er forsåvidt ein "fan" av THQ i den grad ein kan vere tilhengjar av eit publiseringshus. Utan dei hadde neppe det første STALKER-spelet vorte ein realitet, og WH40k-lisensen kunne ha gått til nokon som har mindre handlag med han enn Relic. Nokon burde berre helle ei bøtte vatn over dei tidlig i prosessen når dei gjer ting som Homefront.

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...