Gå til innhold

Julekalender 2011 – luke 16


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette var ein flott premie. :) Eg har allereie 146 spel i spelhylla mi på GOG.com, og har aldri vunne ei einaste konkurranse eller fått ein einaste bonuskode der (med unntak av den som var ein del av The Witcher 2-pakken). Med andre ord, eg synest eg har gjort meg fortent til ein liten bonus no. :p

 

Kay

Lenke til kommentar

Nice! GOG.com er fantastisk!

 

Syntes vi bør bruke denne tråden til å anbefale spill til vinneren, særlig mtp at vinneren kan være en drittunge (unnskyld utrykket) som bare spiller CoD.

 

Her er mine forslag:

 

1. Total Annihilation

2. Fallout 1/2 + Tactics

3: Rollercoaster Tycoon Triple Thrill Pack

Lenke til kommentar

Hvorfor er det så utrolig underholdende å rakke ned på CoD spillene hele tiden? greit det finnes tonnevis med spill som kan rangerest som bedre, men å sitte og sutre over suksessen deres blir rett og slett for dumt. blir som alle disse på youtube som klager over JB.

 

av spill jeg vil anbefale:

 

1. Baldurs Gate 1 og 2.

2. Gothic 1 og Gothic 2 NotR

3. Fallout 2 (har ikke prøvd det første eller tactics)

Lenke til kommentar

@OddY93

 

Til å ha 93 i brukarnamnet ditt, var dette svært gode valg. :p Det er inga sjølvfølgje at yngre folk ikkje kjenner til klassikarane.

 

Eg kan godt legge til Fallout 1 for deg, det er i omtrent samme klasse som oppfølgjaren. Gothic 3 er òg eit svært godt rollespel i mine auge. Andre, mindre kjente tips:

- Interstate '76. Fantastisk stemning og action i dette 70-talsinspirerte historiedrivne bilspelet.

- Crusader-spela. Desse fekk meg igjennom militærtenesta. Eg meinar å hugse at det var litt som å vere med i ein 80-tals B-film med science fiction-tilsnitt (tenk Robocop for setting, Commando for kvalitet).

- Patrician 3. Detaljrikt historisk handelsspel med vakker, koseleg 2D-grafikk. Eit godt valg for avslapning i juletida.

- Alpha Centauri. Kanskje det beste "Civiliazation"-spelet som har vore laga.

 

Dette var berre nokre få forslag til litt mindre kjente spel. GOG.com er full av perler. :)

 

Kay

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...