Gå til innhold

Min erfaring med dustinhome


Anbefalte innlegg

Kjøpte 2 stk 2TB WD disker for en måned siden og det viser seg at det er feil på begge to..Kjørte en test med WD sitt test prog og sender skjermdump av feilen til dustin,dette var i går kveld..

 

Kl 12 i dag får jeg svar fra dustin, jeg får tilsendt 2 nye disker og kan bare kaste di 2 som er deffekt..43 min. senere får jeg sendings nr..

 

Er forøvrig min 4. reklamasjon hos dustin og di andre gikk like smertefritt..

:thumbup:

Endret av taz
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har også bare gode erfaringer, hadde en driverfeil på det nye headsettet som de ikke hadde registrert før, og på tross av at jeg hadde brukt det i noen dager og det ikke lenger var "nyåpnet" fikk jeg brukt angreretten og pengene tilbake på konto, helt smertefritt. Veldig ålreit kar jeg snakket med også :thumbup:

Lenke til kommentar

Her har Dustin forholdt seg til Dell og har bommet på hva som gjelder ang. loverket i norge.

 

Har selv fått brukt prosjektor (Benq) i bytte da min tok kveld etter 3 måneder,men da fikk jeg velge om jeg ville vente til min var fixet eller få en bytte prosjektor,helt grei ordning..

 

Prosjektoren ble ikke handlet hos Dustin..

Lenke til kommentar

Men det er litt trynefaktor også da, TYDLIGVIS vis du leser artikkelen under

 

Dustin.no og Dell mente det var helt normalt å gi kunden en brukt skjerm.

De fleste kundene klager kun når det er noe de er misfornøyd med.

 

Her er det faktisk et hedelig unntak for en gangs skyld, en kunde som gir en bedrift den rosen de fortjener når de har gitt service som overgår det som var forventet.

 

Og allikevel må en eller annen komme med en link til en av de uendelig mange artiklene med negativ kritikk mot et firma og ødelegge det som ellers var en solskinnshistorie.

 

Man kan bli trist av mindre...

Endret av Asteroidea
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...