Gå til innhold

Anmeldelse: The Cursed Crusade (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor kan ingen lage ett skikkelig sverdspill i førstepersjon fra Romertida eller Middelalderen som prøver å gjengi den epoken mest mulig perfekt. Hadde vært kult med ett spill der det å kverke noen ikke er en av mange tusen men hvor det faktisk er en utfordring. F.eks om du møter 3-4 stykk i bakgate og de er på samme utstyrnivå med deg må du faktisk vurdere å stikke av om du ikke har noen med deg, slik att man må vurdere hver kamp.

Lenke til kommentar
Hvorfor kan ingen lage ett skikkelig sverdspill i førstepersjon fra Romertida eller Middelalderen som prøver å gjengi den epoken mest mulig perfekt. Hadde vært kult med ett spill der det å kverke noen ikke er en av mange tusen men hvor det faktisk er en utfordring. F.eks om du møter 3-4 stykk i bakgate og de er på samme utstyrnivå med deg må du faktisk vurdere å stikke av om du ikke har noen med deg, slik att man må vurdere hver kamp.

 

Helt enig! jeg har lengtet etter et skikkelig førstepersons sverdspill helt siden jeg rundet "Dark Messiah Might & Magic" som etter min mening er det beste førstepersons sverdspill jeg har spilt. Har prøvd oblivion i et par timer, men det fanger meg liksom ikke. Håper skyrim blir bra :)

Lenke til kommentar
Hvorfor kan ingen lage ett skikkelig sverdspill i førstepersjon fra Romertida eller Middelalderen som prøver å gjengi den epoken mest mulig perfekt. Hadde vært kult med ett spill der det å kverke noen ikke er en av mange tusen men hvor det faktisk er en utfordring. F.eks om du møter 3-4 stykk i bakgate og de er på samme utstyrnivå med deg må du faktisk vurdere å stikke av om du ikke har noen med deg, slik att man må vurdere hver kamp.

 

Helt enig! jeg har lengtet etter et skikkelig førstepersons sverdspill helt siden jeg rundet "Dark Messiah Might & Magic" som etter min mening er det beste førstepersons sverdspill jeg har spilt. Har prøvd oblivion i et par timer, men det fanger meg liksom ikke. Håper skyrim blir bra :)

 

Dark Messiah er også det som jeg alltid tenker på når det gjelder sverdspill, sjøl om jeg sku ønske det var ett mer åpent spill så er kampene der utrolig kule i forhold til det meste annet som jeg har spilt (bare det att man har mulighet til å bruke skjoldet som våpen gjør mye), og det att de brukte source motoren gjorde att det var gøy i leke med feller og man kunne f.eks pælme en svær stein i huet på folk. Håper Skyrim er i nærheten ja.. Oblivion var litt for stivt for min del.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...