Gå til innhold

[Sluttspill] FIFA 12 Cup med premier (PS3)


BuerN0R

Anbefalte innlegg

fifa12impact.jpg

 

Da er turneringen ferdig. De 4 beste ble:

 

1. Plass - Kjøttkake (Play.com gavekort på £17.99)

2. Plass - trekkis (Play.com gavekort på £9.99)

3. Plass - MoonEater (Play.com gavekort på £5,99)

4. Plass - Arnold91 (24 Gullpakker i FIFA Ultimate Team (4 pr. mnd. i seks måneder), Takk til Mister Gnu som sponset dette)

 

Beste målforskjell: Kjøttkake og MoonEater +14 (Kjøttkake vant på loddtrekning) (Killzone 2 (Platinum) (PS3))

 

Husk å ta en tur innom nettsiden for å stemme på turneringens peneste mål (avstemming ut dagen i dag).

 

Takk til alle som deltok i denne turneringen Det kommer flere turneringer om ikke lenge.

 

Turneringens peneste mål:

Ratchet & Clank: A Crack in Time (PS3)

 

Oppsett:

Gruppespill + Sluttspill

 

Regler:

*6 minutter per omgang

*Normal hastighet

*Må stille med samme lag i hele turneringen

*Maks 4,5 stjerner på lag

* For å spille kampene må du legge til motspilleren din som venn på PSN og velge Online -> Treningskamper på nett. Når du utfordrer er det viktig at du endrer innstillingen "stalltype" fra tilpasset til online.

 

->Les full liste med regler her<-

 

FACEBOOK

Endret av BuerNOR_
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er med, er likeglad til gruppespill etc. da jeg kommer til å ryke ut relativt fort :cool:

Se an antall lag først? Gruppespill er sikkert greit hvis man er mer enn 16 lag elns..

Ellers er jeg enig io å la spillet synke litt inn, men ikke for lenge. 1 uke etter release kanskje?

 

edit: har reklamert i fifa 12 tråden for deg

edit 2: tråden bør kanskje flyttes til sosial spilling?

Endret av Mister Gnu
Lenke til kommentar

Og når folka skal telles opp slik at TS skal vite om han kan sette igang med grupper osv, skal han da ta med de som har skrevet "kanskje" "muligens".

 

 

Som TS sier:

Så da spør jeg, hvem er interessert i en FIFA 12 PS3 Cup?

Om interessen er bra vil jeg fikse en egen side for turneringen hvor man kan melde seg på, registrere resultater osv.

 

Er lett det når det kommer en drøss med "muligens" svar. Du ser den eller?

Lenke til kommentar

Og når folka skal telles opp slik at TS skal vite om han kan sette igang med grupper osv, skal han da ta med de som har skrevet "kanskje" "muligens".

 

 

Som TS sier:

Så da spør jeg, hvem er interessert i en FIFA 12 PS3 Cup?

Om interessen er bra vil jeg fikse en egen side for turneringen hvor man kan melde seg på, registrere resultater osv.

 

Er lett det når det kommer en drøss med "muligens" svar. Du ser den eller?

Du burde kanskje lese det du siterer først? "muligens med", "er med, kommer an på dato" osv. betyr at man er interessert, men kan hende det ikke passer før man vet når turneringen er. Dette er ikke en tråd hvor man melder seg på, men sier ifra om man kan være interessert i en turnering.

Endret av Christoffer99
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...