Gå til innhold

Cities XL blir større (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Enig med kommentarene allerede postet her. Før de slipper et nytt spill, bør de bekrefte at de har fikset de enorme problemene med minnelekkasje som finnes i 2011. Spillet er ubrukelig tregt etter kort tid, og fullt av masse småfeil som kan ødelegge det du har rukket å få gjort på kort tid.

 

Og så det ikje kan misforstås: Spillet har tonne- og bøttevis av potensiale, og er et friskt pust i en sjanger som for tiden ikje ser mange nyutgivelser. Online-biten som ble lansert i forrige (?) versjon var også en interessant tilnærming, men denne feilet dessverre med et enormt magaplask. Synd.

Endret av zegenie
Lenke til kommentar

Fritt kopiert fra citiesXL sitt forum.

 

How is it that game developers today can release one game after another thats not even finished. (Fable III, Black ops, Dead island, Cities XL 2010 and 2011), patch it three times then utterly ignore it and its community until they can spew out another game in the series on the same faulty engine with the same god damn errors?

 

In 1990 game distribution was through floppy discs. IF you as a developer released a faulty game back then it would destroy your company because noone would buy your game.

Today, with digital distribution you're earning money anyway because of dumbfucks like me that sees the potential of a game, buys it through steam to play it for 4 hours and delete it since its unplayable due to faulty engine.

 

Im running current setup

 

I7 processor

Rampage III extreme mainboard

24 gig 1333 corsair ram

2x Msi GTX580 Twin Frozr II gpu

SSD discs.

 

Can anyone please tell me why the game goes into limbo mode whenever i try to make a road, why it randomly crashes its graphics engine and why it stops to exhange buildings now and then?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Prøvd en del nye "bygg en by" spill, men må si at den eneste som jeg har fått et virkelig bra intrykk av er Tropico 4.

For mitt vedkommende så er Anno 1404 et utmerket alternativ, men jeg skjønner hva du mener med Tropico (selv om jeg ikke har prøvd 4'ern ennå).

Cities XL har brukt opp min goodwill for lenge siden, og en "ny" utgave levner jeg liten sjanse hjemme hos meg - men for all del, prove me wrong!

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

XL 2011 hadde endel artige aspekter, men nådde aldri helt opp på plassene 1 - 3.

Mye kom av feil og noe "krøkkete" bygging på ujevnt underlag.

Men, som noen nevner her, Tropico 4 og Anno-serien, i tillegg til noen av de "gamle", slike som Empire Earth og Age of Empre serien.

Jeg kommer mest sannsynlig til å prøve XL 2012 :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...