Gå til innhold

Ny Android kan komme om en måned


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Håper HTC er relativt raske med å oppdatere Sensation til 2.4. Pleier de å være raske eller er det LG takter på HTC og?

 

Du mener Ice Cream Sandwich når du sier 2.4? Er det ikke mer sannsynlig med 4.0?

 

Edit: leste artikkelen først nå, og da står det at ICS mest sannsynlig får versjonnummer 4.0.

Endret av LHUS
Lenke til kommentar

Håper HTC er relativt raske med å oppdatere Sensation til 2.4. Pleier de å være raske eller er det LG takter på HTC og?

 

Du mener Ice Cream Sandwich når du sier 2.4? Er det ikke mer sannsynlig med 4.0?

 

Usikker på hva som er mest sannsynlig, men det er ICS jeg mener ja siden det er det artikkelen handler om :)

Lenke til kommentar

Er det bare meg som er noe skeptisk til Ice Cream Sandwich?

 

I og med at de skal slå sammen operativsystemet for smartmobiler og nettbrett så ser jeg for meg at selve rom'en kan bli større og mer bloated!

Hvis man har snust litt på custom-roms, så er det jo nettopp at de er minimalisert og optimalisert som virkelig gjør de bedre enn stock-roms.

Greit nok at dette kommer fra Google, da de har vist at de kan sakene sine (tenker da på nexus telefoner med clean android installert) - Men alikevel så skulle en jo tro at android som er ute nå, v2.3.5 er lettere å kjøre med tanke på ressurser, - og dermed også forbruker mindre strøm.

 

Er skepsisen min ubegrunnet?

Vi får håpe Google har optimalisert der de kan, og at det dermed kjører enda lettere enn dagens android utgave...

Lenke til kommentar

Htc er kjappere en Samsung når det gjelder oppdatering.

Hadde du eid en Galaxy S II, så hadde du skjønt at dette utsagnet ikke er rett i dag.

 

Før HTC klarte å få ut en liten oppdatering til HTC Sensation, så hadde allerede Galaxy S II fått minst 5 oppdateringer for Android 2.3.3 og samtidig nesten fått Android 2.3.4 før HTC klarte å somle seg til å slippe den første oppdateringen til Sensation.

 

EDIT: Etter at jeg kjøpte telefonen rett etter at den var kommet ut, så var det allerede 2 oppdateringer klare for å bli installert på telefonen via Kies.

Endret av Vindicator
Lenke til kommentar

Søkt litt rundt nå for å finne en løsning for å få koblet min FiiO E7 til androiden. Kom over denne tråden som virkelig drar frem et potensielt viktig oppdatering i ICS oppdateringen:

 

http://forum.xda-developers.com/showpost.php?p=14229426&postcount=340

 

Altså muligheten for å bruke USB-DAC for å få HiFi lyd ut av nyere android telefoner. Så fort det blir laget et custom rom som har dette skal min Sensation oppdateres :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...