Gå til innhold

Irritasjon over LA Noire (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er forsåvidt enig i mye av det du sier. Personlig koblet jeg ikke BD-morderen til bartenderen, og jeg husket så vidt mannen det da ble gjort klart at det var han. Derfor gjorde det ikke så mye for meg at du måtte sikte veldig mange uskyldige personer, jeg skjønte selvfølgelig at det ikke var rett mann jeg siktet, men det er ingen hemmelighet at LA-politiet gjorde dette hyppig før i tiden for å se bra ut i avisene. Det ga inntrykk av at de løste langt flere saker, men det eksploderte jo selvfølgelig i ansiktene deres etterhvert.

 

Jeg var veldig begeistret for spillet da det kom ut, men samtidig ser jeg i ettertid at mye kunne, og burde, vært gjort på en annen måte. Spesielt er avhørene noe jeg setter fingeren på. Alt etter hvordan du valgte spørsmålene kunne du oppleve at han gikk til frontalangrep i det ene øyeblikket, for så å prate kjenning ved neste spørsmål. I tillegg hadde du den "outen" når du anklaget noen for å lyve, der du bare kunne si sorry, og at du sa noe feil. Latterlig rett og slett.

 

LA Noire var god underholdning, men dessverre fem timer for langt. Skulle gjerne vært lengre etterforskninger, men færre av dem, og med mer variasjon.

Lenke til kommentar

Mange gode poenger du kommer med her! Jeg koste meg godt med spillet, men kjenner meg igjen i det du skriver.

 

Ellers har spillet en del galgenhumor, men det jeg lo mest av var enkelte av de siktede. Du vet vedkommende forteller en løgn, og så kommer han/hun med det verste "uskyldig"-ansiktet jeg noen gang har sett! Et ansiktsuttrykk jeg ville gjort på kødd. Utrolig morsomt, men litt ødeleggende for innlevelsen. Da passer jo forsåvidt Phelps sine rage-øyeblikk ganske bra da han skjønner at han blir holdt for narr. Så kommer man jo tilbake til problemet med om man skal velge doubt eller lie da...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...