Gå til innhold

Gamer.no: Bør Gamer.no kutte ut nynorskartikler?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Øystein F er en dyktig skriver, dere ser det hvis de går inne for å venne der til nynorsk. Jeg hata sjøl nynorsk på skolen men giddr ikke å hate det av prinsipp, da blir det mye å klage over hvis jeg skal klage hver gang jeg kommer borti nynorsk.

 

Dere venner dere til det på samma måte som man venner seg til å lese engelsk, jeg tenkte ikke over att det var nynorsk en gang før jeg leste kommentarene :p

 

Spillet virker stressende! Men er sikkert kult hvis man har mange kompiser som liker zombie spill

Lenke til kommentar

@ATLW: Jeg foreslår at du lærer deg å skrive på bokmål før du klager over at andre skriver på nynorsk! (Tenker da på at du skriver di i stedet for de...) Og hvis dere ikke klarer å lese nynorsk, uansett hvor uinteresserte dere var/er på skolen, foreslår jeg at dere tar en test for dysleksi...

 

Spillet i seg selv virker greit nok det, men er nok redd det blir for likt mange andre zombie-spill vi allerede er lei av :/ Ettersom hovedfokuset ligger på flerspiller-delen, tror jeg nok det trengs noen venner til for at jeg skal kjøpe det.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Forstår at folket vil lese bokmål! Støtter likevel nynorsk! Vil helst lese bokmål selv, men skjønner at noen helst vil skrive nynorsk. Furevik sine artikler på nynorsk er blitt varemerke for meg for potensielt midtiblinken lesing, venter på "RPG way to GOdz to mISs!" hver gang.

 

Dette spelet lukter ventrilo latterkick lang vei, håper på en million zombier med nowayout scenarioer.

Lenke til kommentar

Kan godt skjønne at enkelte ikke liker å skrive nynorsk (meg selv inkludert), men dere må da for svarte klare å lese en artikkel på nynorsk i ny og ne uten å grine og syte. Det er for meg også et mysterium hvordan dere ikke klarer å forstå teksten, dere kan umulig ha vært tilstede i norsktimene på skolen.

 

OT: Har aldri likt RE-universet og tidligere spill i serien, så tviler på at dette er noe som kommer til å friste meg med det første.

Endret av Rodrigues
  • Liker 2
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...