Gå til innhold

Samsungs Smart TV-er får 3D-spill


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har litt ambivalent forhold til å putte spill-maskinvare og spill inn i TVen. Den ene siden av saken er at spillmaskinvaren og spillene blir utdatert lenge før selve TVen og det neppe er mulig å oppgradere/bytte spillmodulen. Den andre siden er at dette gir etterlengtet konkurranse mot både konsoller og PC/x86. Konsoller er i liten grad oppgraderbare, men da bytter man ut konsollen med en nyere, uten å bytte hele TVen samtidig.

 

Jeg konkluderer med at jeg liker spillmuligheten selv om verdien av det har kortere varighet enn TVen.

Lenke til kommentar

Jeg har litt ambivalent forhold til å putte spill-maskinvare og spill inn i TVen. Den ene siden av saken er at spillmaskinvaren og spillene blir utdatert lenge før selve TVen og det neppe er mulig å oppgradere/bytte spillmodulen. Den andre siden er at dette gir etterlengtet konkurranse mot både konsoller og PC/x86. Konsoller er i liten grad oppgraderbare, men da bytter man ut konsollen med en nyere, uten å bytte hele TVen samtidig.

 

Jeg konkluderer med at jeg liker spillmuligheten selv om verdien av det har kortere varighet enn TVen.

 

For å unngå dette med spill-maskinvare inni TVen så burde de satse mer på streaming av spill. Hvis det kunne blitt stappet inn en standardisert streaming boks i alle TVer så kunne vi ha abbonert fra forskjellige levrandører slik som feks OnLive.

 

Skulle også ønske at feks Samsung kunne ha lagt inn Android OS istedet for dette Smart TV greiene. Da hadde det vært mye lettere å lage apps og spill til TVer.

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...