Gå til innhold

Molyneux vil gi Syndicate-hjelp


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vet ikke om det er nødvendigvis bra at Molyneux blir involvert. Man kan ikke si at hans siste spill er like interessante og banebrytende som Syndicate og Populous akkurat.

Uansett, det hadde vært fint om noen endelig kom med konkret info om et eventuelt Syndicate-remake. Potensialet er enormt for en bombe av et spill...

Lenke til kommentar

Jeg er enig i at hans siste spill ikke har vært helt banebrytende, og han bryter mange av løftene han holder. Men når man ser på spillene han har laget er det veldig mange som gjør noe nytt. Populous, Syndicate, Black & White, Fable, you name it. Så lenge ryktet om at Syndicate 3 blir et FPS ikke stemmer, men spillet foregår i et bird-view som de første kan det bli bra, men litt input fra Molynoux (eller hvordar det nå staves) kan jo bli kjekt. Den fyren har alt for mange gode ideer til å realisere dem, så det skader ikke å la ham dytte noen idder over på noen andre. :)

Lenke til kommentar

Jeg er enig i at hans siste spill ikke har vært helt banebrytende, og han bryter mange av løftene han holder.

Du mener vel løftene han lover?

 

Blir uansett spennende å se hva som kommer ut av disse samtalene. Er mange gode serier som fortjener oppfølgere, savner også oppfølger til Nox (fra Westwood, underavdeling i EA) som er etter min mening veldig undervurdert. :)

Lenke til kommentar

Hvis du er keen på TQ2 så kan du holde et øye med Grim Dawn. Fortsatt ekstremt tidlig i utviklingsfasen, men teamet består av folk som jobbet med TQ.

 

Det virket veldig lovende helt til jeg så de gir det ut bl.a via Steam. Da ble jeg svært, svært skeptisk. Men om jeg kan få en bekreftelse på at vi ikke trenger den faenskapen skal jeg selvsagt vurdere Grim Dawn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...