Gå til innhold

Blizzard røper fremtidsplaner (PC, Mac)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dramadrake er med i screenshots! :D Håper de går litt annen vei med dette spillet.. Muligens kommer de til å se om SWTOR gjør det bra med voice-acting etc.. Mange som spekulerer at Activision har kjørt bungie og blizzard folk sammen for å lage fps MMO.

Lenke til kommentar

Spent på hva slags spill dette blir, desverre er det ingenting nytt i dette intervjuet :)

Starcraft: Online kanskje?

 

Håper inderlig ikke det!

 

Da er vel det eneste alternativet Diablo Online? Det er ikke som om Blizzard har en tendens til å slenge ut nye spill-settinger :D

Lenke til kommentar

Jeg tror i så fall du blander ca. tre forskjellige ting vi er nokså sikre på. Blizzard lager et MMO basert på en ny IP, i en MMO-sjanger som ikke plasserer det i direkte opposisjon til WoW. Bungie (som ikke lenger lager Halo-spill) jobber sannsynligvis med et "action-mmo" - jeg gjetter MMOFPS. I tillegg koker nok Microsofts 343 Industries nok i hop et nytt Halo-spill, men har enda ikke annonsert noe. Det blir dog neppe noe MMO.

 

Jeg ser gjerne at både Titan og Bungie sitt mysterieprosjekt blir MMOFPS-er. Altfor tynt befolket i den sjangeren.

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar

 

Da er vel det eneste alternativet Diablo Online? Det er ikke som om Blizzard har en tendens til å slenge ut nye spill-settinger :D

 

Med fare for å høres ut som en fanboy. Vet du i det hele tatt hva du snakker om?. Riktig nok har de ikke kommet med noen nye univers de siste ti årene. Men ser du tilbake ti år til, så kommer du til å se at Blizzard er mer enn Warcraft, Diablo og Starcraft. Med tanke på at Diablo 3 kommer snart og at Starcraft 2 ikke har fått alle utvidelsene så er det vel rimelig klart at det er noe annet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...