Gå til innhold

Problemer for TrackMania Nations? (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Verdt å merke seg at man kan joine alle servere så lenge man legger de til favoritter først (kan ha 3 av gangen), men det er rimelig vanskelig å gjøre.

 

Det som er synd nå er at TMN som har over sitt snart 5 årige liv begynt å bli stort i eSport-miljøet, og nå skyter Nadeo seg selv i foten. De vil nok oppleve ett kortsiktig salgsboost, men på sikt vil det bare dø, spesielt nå som TM2 er på vei.

 

Trackmania United er dog verdt pengene, men så unødvendig om du kun likte Trackmania Nations

 

Edit: Linken mitt i artikkelen funker ikke

Endret av Claaaes
Lenke til kommentar

Verdt å merke seg at man kan joine alle servere så lenge man legger de til favoritter først (kan ha 3 av gangen), men det er rimelig vanskelig å gjøre.

 

Det som er synd nå er at TMN som har over sitt snart 5 årige liv begynt å bli stort i eSport-miljøet, og nå skyter Nadeo seg selv i foten. De vil nok oppleve ett kortsiktig salgsboost, men på sikt vil det bare dø, spesielt nå som TM2 er på vei.

Words. Det er litt synd, synes ihvertfall jeg som var en ivrig spiller på Nations. Må nok skaffe meg United.

Lenke til kommentar

Tror dette hadde funket glimrende på konsoller, og da hadde nok pengene strømmet inn også. Jeg hadde iallfall kjøpt det om det kom til PSN.

 

Ja, det finnes en Wii-versjon, men det teller liksom ikke. Må ha HD. ;)

 

Trackmania United har jo solgt ganske bra. De burde jo ha greit med spenn, de orker jo ikke å oppdatere spillet heller, så det må jo være delvis begrensede kostnader.

 

AtW

Lenke til kommentar

Er det derfor jeg ikke fikk spilt det i dag:( Jaja, det var et bra spill, men jeg synes det ikke er bra nok til å betale for. Så da forsvinner dette spillet også...

 

Enten er du fattig som en gatetigger, eller så er du blant dem som kaster penger på alt drit, utenom det man bruker tiden på. Så ja, er vanskelig for meg å tro at 200kr på et TMU spill ikke lar seg gjøre når man bruker tid på å spille det. Penger er som regel ikke det som avgjør, men om spillet er verdt tiden det tar å spille.

 

Leit at de la ned TMN, men eg kjøpte no uansett TMU når det kom ut.

Lenke til kommentar

Ja jeg foretrekker å laste ned spill og prøve de før jeg kjøper. en demo er ofte ikke tilstrekkelig for min del til å bestemme meg om jeg skal handle eller ikke, MEN spill jeg liker og bruker mye tid på å spille, DE KJØPER JEG! Det støtter videre utviklig evt. oppgradering og nyere utgaver av de virkelig gode spillene og utviklerene fortjener virkelig de pengene! Syns det er synd det som skjer med TMN, men om man er for gjerrig til å bruke 200 kroner på ett spill man virkelig liker å spille og bruker mye tid på da kan man bare gå å legge seg! Gleder meg til Trackmania 2. :)

Lenke til kommentar

Hvis jeg fortsatt hadde spilt det hadde jeg kjøpt det.

Ikke fordi jeg MÅ kunne joine andre enn Nadeo sine servere, men fordi spillet er bra, og derfor ville jeg støttet det... Litt sånn som FM, det er fullt mulig å laste det ned fra piratsider så vidt jeg vet, men et så bra spill må man jo bare støtte ;D

Lenke til kommentar

Enten er du fattig som en gatetigger, eller så er du blant dem som kaster penger på alt drit, utenom det man bruker tiden på. Så ja, er vanskelig for meg å tro at 200kr på et TMU spill ikke lar seg gjøre når man bruker tid på å spille det. Penger er som regel ikke det som avgjør, men om spillet er verdt tiden det tar å spille. 

 

Leit at de la ned TMN, men eg kjøpte no uansett TMU når det kom ut.

 

Det har kanskje noe med at jeg har foreldre som ikke elsker å bruke kredittkortet/bankkortet sitt over hele? (på nettet) Det er nok mange som ikke kan få kjøpt det pga det. Om du så sier at jeg skal kjøpe et sånn spendon kort på narvesen så svarer jeg at jeg hakke 40 kroner jeg kan kaste ut av vinduet (er det ikke 40 kroner det koster for kortet?) 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...