Gå til innhold

Lek pilot i A-10C Warthog (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå er det lenge siden jeg leste om DCS sist, men det var i alle fall slik at DCS spillene hørte sammen, at hvert fly som kommer, selv om det er egne spill, også legges sammen som en pakke. På denne måten kan man utvide simmulatoren som man ønsker. I multiplayer kan man fly hver sin fly/hellikoptertype.

 

Håper de fortsatt kjører denne linjen, men jeg håper også at de ikke venter så lange mellom hver release.

 

Hadde egenlig tenkt å kjøpe Black Shark, men av en eller annen grunn kom jeg aldri så langt. Men nå fikk jeg lyst til å se på det igjen.

 

Hvis noen ikke vet hva A10 egenlig er så ta en titt her. Et hint. 30mm kuler.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Har sett den til 400$, men veiledende er 499$, så absolutt litt i overkant...

Men det er jo ikke værre (eller bedre) enn Saiteks værsting.

 

Første webshoppen som tilbyr forhåndsbestilling til 3995.- som tilsvarer rundt 680 dollar. Irriterendes dyrt.

Men det spørs om det lønner seg å bestille fra USA. Man blir jo slått ihjel med moms og tollavgifter i den prisklassen.

 

http://www.computerpartner.no/shop/catalog/product_info.php?products_id=537&osCsid=d2467e8725f58475f1124d78697bf8e9

 

Jeg spiller forøvrig betaen med Saitek X52 Pro, pedaler og trackir og det er helt rått. Sinnsvak lærekurve (653 siders manual), men når man først får dreisen på det er det helt konge.

Sette opp angrep via bakkestyrker og JTAC er dritmorro :)

Forøvrig den samme lærekurve som Black Shark, men A-10C er jo lettere å fly og ikke minst å starte opp.

 

JTAC angrep

 

http://www.youtube.com/watch?v=VySAvTZOVUI

Endret av Raggz
Lenke til kommentar

Nå ble jeg litt misunnelig. Ikke fordi du har spillet, har det selv. Og ikke fordi du har x52, pedaler og trackir heller, har det også. Men du har en tålmodighet som jeg ikke har.. :) Jeg burde jo vært klar over dette før jeg kjøpte spillet, men jeg nektet vel å innse sannheten. Ikke for det, det er kjempegøy å fly seg en tur og skyte litt med GAU'en! Men skulle gjerne brukt de andre våpnene også ;) Skulle ønske det kom en option med "easy weapon systems" eller noe sånt, men det kommer det vel aldri til dette "spillet".. Kanskje jeg kan lære meg det etterhvert, men 653 sider manual er jo helt drøyt. Finnes det noen gode video tutorials?

Lenke til kommentar

http://www.shopblt.com/cgi-bin/shop/shop.cgi?action=enter&thispage=01100450100_BDE6442P.shtml&order_id=!ORDERID!#Availability

402 dollar, og hvis en da kan få lillebror som er "overe there" til å hente en til seg er det ikke så galt, la ikke merke til at linke oppe var norsk. Det var jo forholdsvis dyrt det ja...

 

Læringskurve ser jeg for meg kan være bratt, men til black shark kom det jo en del videoer og developers notes. Det ligger jo allerede ute en for oppstart og en for å vise deg rundt flyet på youtube. Her f.eks

 

 

Jeg savna trykkbare knapper i cockpit i LOMAC, tungvindt å huske tastekombinasjoner.

Endret av firkantspiker
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...