Gå til innhold

Assassin's Creed II med streng beskyttelse (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er feil vei å gå for å bekjempe piratkopiering. Håper det slår ned på dem HARDT.

 

Enig. Selv om jeg ikke liker pirater, så straffer dette mest bare oss rederlige kunder som KJØPER spillet.

 

Jeg hater når spill lukker seg uten at jeg selv ønsker det, og jeg vet at av og til så mister jeg forbindelsen, enten det er router\PC eller ISP sin feil. Jeg ser for meg akkurat på vei å klare et vanskelig mission og er neeeeesten ferdig.. Og så detter nettet bort 10 sekunder, BOOM.

 

Nei takk.

Lenke til kommentar

Jaja, nok et eksempel på kollektiv avstraffing på grunn av piratkopiering. Et så mainstream og populært spill som AC2 hadde nok blitt lastet ned over flere hundretusen ganger, og dette går nok utover flere pirater enn vanlige brukere, da de fleste i dag faktisk er koblet til nett når de spiller.

 

Men så gjenstår det jo å se om/når piratene kommer seg forbi denne, da.

Endret av ShampooMacTavish
Lenke til kommentar
da de fleste i dag faktisk er koblet til nett når de spiller.

 

Hva når du får en "drop-out"? Mange opplever det ofte også. Da kan du i realiteten ikke spille AC2, fordi du aldri vet om du klarer å komme deg igjennom et mission i tilfelle du får drop-out.

Endret av Frode789
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

vel, hva med den dagen ubisoft ikke lenger vil ha en ac2 server fordi ac5 trenger plassen istedet for? da sitter man igjen med en ubrukelig dvd og ikke noe mer. bare se på alle de serverene ea tar og stenger om dagen. og til og med steam har faktisk muligheter for spilling offline!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812374

Sukk.

 

Jeg er nå glad at jeg lånte AC2 til 360en fra min bror istedet for å vente på PC-versjonen som jeg hadde tenkt.

 

Tviler også sterkt på at jeg kjøper "Silent Hunter V" som har samme type piss :(

Lenke til kommentar
da de fleste i dag faktisk er koblet til nett når de spiller.

 

Hva når du får en "drop-out"? Mange opplever det ofte også. Da kan du i realiteten ikke spille AC2, fordi du aldri vet om du klarer å komme deg igjennom et mission i tilfelle du får drop-out.

 

Jeg er selvsagt fullstendig klar over dette, og det er trist. Men slik som businessen er i dag, er det ikke mye man kan gjøre. Se ikke bort ifra at Ubisoft tjener mer enn de taper på dette.

Lenke til kommentar

Stilig link alpha :)

 

 

Men så gjenstår det jo å se om/når piratene kommer seg forbi denne, da.

 

Helt sikkert. Jeg vedder på at de tilogmed klarer det før spillet er ute i butikken.

 

Det er på ingen måte et bra argument for piratkopiering, men med slike aggresive tiltak som gir såpass store ulemper for vanlige brukere, så kommer iallefall ikke jeg til å ofre en krone til ubisoft.

Lenke til kommentar

Jaja, dette var jo en effektiv måte å drepe all lyst til å kjøpe spillet... mest sansynlig kommer vel ubisoft til å gjøre piratvirksomhet til et must med denne utgivelsen, om man ønsker å kunne spille offline.

 

På laptopen har jeg veldig varierende forbindelse avhengig av hvor jeg befinner meg, og det hender ofte at jeg mister forbindelsen et par sekunder i løpet av en vanlig dag selv på hjemmenettverket. Hadde jeg ikke alt eid spillet på xboxen ville jeg nok uansett ikke brydd meg med å kjøpe det på pc nå. Dette er jo i praksis å flytte spillet ut i nettskyen. Håper det flopper.

Endret av Galten
Lenke til kommentar

heh, dette rammer ikke "Piratene" i det hele tatt. De lager en patch som driter i om spillet har kontakt med Ubisoft.

 

Dermed er det KUN de som kjøper spillet som blir "skadelidende".

 

GG!

 

Nettopp! Det er mange spill som har prøvd noe ala dette (selvsagt ikke SÅ drastisk, men..), og de aller fleste har kommet seg forbi det. AC2 blir neppe et unntak.

Lenke til kommentar

flott bilde der ja :D

 

men ja, det er en helt idiotisk måte å gjøre det på. sitter å spiller intenst og er like før man klarer noe stort før internettet hoppet av i et sekund og hele spillet slår seg av og du står der og ".....øøøø SAVEN MIN!!" huff tror eg hadde klikket då. er glad eg kjøpte det på xbox no asså :p+

 

og ja seff som en del andre påpekte, det kommer nok en patch som lar piratene slippe unna.

Endret av KraniC
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...