Gå til innhold

Neste STALKER i februar (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Plager meg ikke så mye om det bare blir "mer av det samme" som i SHOC og CS, jeg bare håper det er sånn noenlunde spillbart på release. Clear Sky hadde av og til store problemer på relativt kraftige systemer, men kjørte utmerket på svakere systemer - jeg hadde tilfeldigvis et problemsystem. Frustrerende.

Lenke til kommentar

Plager meg ikke så mye om det bare blir "mer av det samme" som i SHOC og CS, jeg bare håper det er sånn noenlunde spillbart på release. Clear Sky hadde av og til store problemer på relativt kraftige systemer, men kjørte utmerket på svakere systemer - jeg hadde tilfeldigvis et problemsystem. Frustrerende.

 

 

Jeg var også en av de som aldri fikk helt bra opplevelse, og måtte skru ned oppløsningen til 2003, aka 1280x1024, men opplevde likevell jobblasting.

 

Håper det blir bedre denne gangen, har planer om å kjøpe meg et skjermkort uansett. Det lover dessuten godt at spillet har vært ute i Østen i flere måneder allerede, kanskje har de luket ut flesteparten av feilene. Jeg leste en post på spillets forum som lød "this game is perfect" og der var det mange lovord å spore. De nye levelene skal være mye større, men detaljnivået har blitt skrudd ned for å bevare ytelsen.

 

Gleder meg som en unge :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...