Gå til innhold

Demo: Torchlight (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har aldri hørt om dette før! Men eg elsker jo diablo stilen så dette skal eg prøve etter jobb!

 

Noen som kan anbefale det? Noen som har kjøpt det kanskje? Eller bare spillt demoen?

 

Har lagt åtte timer i spillet sålangt (ikke demo), og vil annbefale det til en hver som liker "Dungeon-crawler"-spill. Det eneste store minuset er fraværet av multiplayer, men jeg mener å ha hørt skaperne si at de ønsker å lansere en gratis MMO-versjon av Torchlight i fremtiden -- Men om dette ikke skjer så har vi Diablo 3 å se frem til uansett :)

Lenke til kommentar

Klarer Torchlight å ta rotta på Diablo?

 

Les hele saken

 

Har aldri hørt om dette før! Men eg elsker jo diablo stilen så dette skal eg prøve etter jobb!

 

Noen som kan anbefale det? Noen som har kjøpt det kanskje? Eller bare spillt demoen?

 

 

Eg kan anbefale det, absolutt et svært godt spill..:) Og når det kun koster 110 kr, er det værdt det.. Kjøpte det idag..;)

Lenke til kommentar

Testet demoen i går, tror det ble ca en times spilling ut av den, og det falt i smak. Dette skal kjøpes når jeg kommer hjem i dag :)

 

Vil kalle det en Diablo 1 klone, da det er mye som er veldig likt, og noe som selvfølgelig er nytt. Passer meg bra, da har jeg noe å henge fingrene i mens jeg venter på Diablo 3.

Lenke til kommentar

Torchlight føles veldig som en nyoppusset og modernisert versjon av Diablo 1, så for all som trenger å stille tørsten fram til Diablo 3, kan det i aller høyeste grad anbefales. Jeg ble sittende ut i de små timer i går med Vanquisheren min, og den kozemozeoverdozete art-stylen hindrer det ikke å utvikle seg til et veritabelt blodbad etter hvert.

 

Jeg tror likevel ikke egentlig at Torchlight kommer til å kunne ta opp kampen med Diablo 3 - førstnevnte er av en mye mindre skala, og budsjettet for hele sulamitten er sannsynligvis mindre enn det Blizzard har satt av bare til CGI-ene i D3.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...