Gå til innhold

Aprilfest 2011 - egilrs - Det går i 100mm..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jøss..er det med 100mm..har du ikke brukt blitz her, stativ? Ser du har ikke høy iso. Nydelig bilde.

Så det gjelder å produsere noe bra for min del skjønner jeg, ettersom du skal følge med ;) Ekstra innsats skal bli!

 

Du har forøvrig helt korrekt, det var tåkete og ganske lyst :)

Takk for kommentarer :)

Lenke til kommentar

Mye fint her. Tåkebildet er flott med en fin S (veien) som viser veien inover i bildet. Ikke noe å si på komposisjonen på de tre første, mens de to siste er nesten der. Til gjengjeld er de to siste særs delikate i fargetonene, rosa er myyyyk og særdeles tredimensjonal.

 

Men skal jeg velge en favoritt så langt blir det dag 5. Så enkelt, så greit kan det gjøres. Flott og minimalistisk til det nesten non-figurative. Så bra begynnelse at jeg venter i spenning på fortsettelsen...

Lenke til kommentar

Vel, mange takk for hyggelige tilbakemeldinger! :)

Må si jeg lærer mye av Aprilfesten, ikke minst kjenner jeg ett press for å produsere .. :)

For dag 8 endte jeg opp med mange bilder, men av uvisst årsak falt jeg mest for det jeg valgte å legge ut her. Jeg har ett på lur for idag også, må bare velge og få det ut!

Lenke til kommentar

Du - egilrs - dette er noen virkelig flotte bilder.

 

Flotte knallskarpe smådetaljer i en fin low-key-åpning i lav kontrast, og så noen virkelig flotte jordtoner i oppfølgeren. Likte veldig godt følelsen av fuktighet og forråtnelse. Pent! :)

 

Veldig bra også med 5., med sarte spirer og nydelig komponert dus bakgrunn. Mmmh.

 

6. var ikke dårligere - flott bruk av dybdeskarphet - en nydelig dus rose. :)

 

Og et blad i sand løftet opp av fine fargenyanser.

 

 

Dette er en tråd jeg virkelig gleder meg til å se videre. Bravo!

Lenke til kommentar

Dag 9:

 

En liten sommerfugls sang.

 

post-125481-0-05145500-1302472290_thumb.jpg

 

Canon 50D, Canon 100mm f/2.8@ISO200 100mm f/7.1 1/160sec

 

Jeg gikk en tur rundt på gården, da jeg plutselig kom over en 5-6 sommerfugler. Alle var forbausende rolige når jeg kom tett på, så jeg bestemte meg for å løpe inn å hente kameraet. Da jeg kom ut skulle de såklart vise seg å ikke være like samarbeidsvillige :roll: Dette ble hvertfall resultatet av litt løping etter den mest fargerike :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...