Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Passord har endret seg selv, hvordan komme inn på pc?


Anbefalte innlegg

Jeg slo på pcen min, og når jeg skriver passordet så kommer det opp at passordet er feil. Slik er det på begge brukerne på pcen, men jeg har ikke endret noe passord, så vet ikke hvorfor det plutselig skal være feil. Under der jeg skal skrive passordet står det tilbakestill passord, men når jeg trykker der kommer det opp en beskjed om at dette krever flyttbare medier, diskett eller USB-flash-enhet. Hva betyr dette? Hvorfor har passordet plutselig blitt endret av seg selv, og hvordan skal jeg komme meg inn på pcen nå?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg slo på pcen min, og når jeg skriver passordet så kommer det opp at passordet er feil. Slik er det på begge brukerne på pcen, men jeg har ikke endret noe passord, så vet ikke hvorfor det plutselig skal være feil. Under der jeg skal skrive passordet står det tilbakestill passord, men når jeg trykker der kommer det opp en beskjed om at dette krever flyttbare medier, diskett eller USB-flash-enhet. Hva betyr dette? Hvorfor har passordet plutselig blitt endret av seg selv, og hvordan skal jeg komme meg inn på pcen nå?

 

Det går ikke ann at datamaskinen plutselig endrer passord. Enten har noen tullet med deg (bror/søster e.l )

 

Hvilken windows versjon er det forresten?

Endret av joacom
Lenke til kommentar

Jeg slo på pcen min, og når jeg skriver passordet så kommer det opp at passordet er feil. Slik er det på begge brukerne på pcen, men jeg har ikke endret noe passord, så vet ikke hvorfor det plutselig skal være feil. Under der jeg skal skrive passordet står det tilbakestill passord, men når jeg trykker der kommer det opp en beskjed om at dette krever flyttbare medier, diskett eller USB-flash-enhet. Hva betyr dette? Hvorfor har passordet plutselig blitt endret av seg selv, og hvordan skal jeg komme meg inn på pcen nå?

 

Det går ikke ann at datamaskinen plutselig endrer passord. Enten har noen tullet med deg (bror/søster e.l )

 

Hvilken windows versjon er det forresten?

Enten det, eller hva da?

Lenke til kommentar

Takk for alle svar.

 

Jeg har sjekket caps lock ja.

Tror ikke noen har tullet med meg, for ingen i familien kan særlig mye om data slik at de kan endre passord, men er jo selvfølgelig en liten mulighet.

Jeg har windows vista, så å starte pcen i sikkerhetsmodus går ikke.

 

Jeg får prøve å laste ned den filen på en cd, men har ingen cd her nå, så får se om jeg får det til senere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...