Gå til innhold

Ny, spennende modul til Ricoh GXR


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Endelig noe fornuft i dette systemet. En egen modul med bare sensor høres jo fornuftig ut. I tillegg burde det ha vært en egen modul med fatning slik at man kunne kjøpe fatning etter hvert som man ville bruke forskjellige objektiver.

 

Ideen med en minnebrikke per objektiv synes jeg høres like lurt som å selge bildekk med driverk og motor per dekk.

 

Edit: typo

Endret av telealf
Lenke til kommentar

Endelig noe fornuft i dette systemet. En egen modul med bare minnebrikke høres jo fornuftig ut. I tillegg burde det ha vært en egen modul med fatning slik at man kunne kjøpe fatning etter hvert som man ville bruke forskjellige objektiver.

 

Ideen med en minnebrikke per objektiv synes jeg høres like lurt som å selge bildekk med driverk og motor per dekk.

Du mener muligens sensor?

Lenke til kommentar

Endelig noe fornuft i dette systemet. En egen modul med bare minnebrikke høres jo fornuftig ut. I tillegg burde det ha vært en egen modul med fatning slik at man kunne kjøpe fatning etter hvert som man ville bruke forskjellige objektiver.

 

Ideen med en minnebrikke per objektiv synes jeg høres like lurt som å selge bildekk med driverk og motor per dekk.

Du mener muligens sensor?

Ja :blush:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...