Gå til innhold

Test: Dlink Boxee - Nærmest perfekt medialink


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Veldig fornøyd med min. Minst fornøyd med musikkspiller-funksjonen, og folderscanningen er VELDIG bugget, men i og med at du kan navigere filsystemet på serveren uansett er det bare et mildt irritasjonsmoment.

 

Den kunne med fordel vært litt raskere i navigasjonen, men jeg er også utrolig utålmodig av meg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Sakset dette fra Boxee Support knowledge base:

 

Supported Media Files

 

help desk

posted this on Nov-09 2010 15:45

Supported Video Media

 

Supported Audio Media

 

Supported Image Media

 

Adobe Flash 10.1

FLV/On2 VP6 (FLV/FV4/M4V)

H.264 AVC (TS/AVI/MKV/MOV/M2TS/MP4)\

VC-1 (TS/AVI/MKV/WMV)

MPEG-1 (DAT/MPG/MPEG)

MPEG-2 (MPG/MPEG/VOB/TS/TP/ISO/IFO)

MPEG-4 (MP4/AVI/MOV)

DivX 3/4/5/6 (AVI/MKV)

Xvid (AVI/MKV)

WMV9 (WMV/ASF/DVR-MS)

MP3

WAV/PCM/LPCM

WMA

AIF/AIFF

AC3/AAC

OGG

FLAC

DTS

Dolby Digital/Dolby True HD

PEG

PNG

GIF

BMP

TIFF

 

Ganske komplett liste dette. Bla er ISO nevnt under mpeg2.

Lenke til kommentar

Spennende produkt.

Kan den spille av filer som er pakket i småfiler? dvs pakke de opp og spille dem "on the fly"

Hvordan fungerer subs?

 

Jeg testet dette for deg :)

Den spilte av en film som var pakket i rar uten problemer.

 

Subs fungerer som regel flott på filmer, men på tv-episoder er det nesten alltid sync-problemer. Nå tenker jeg på den integrerte "hent subs fra nettet" funksjonen i boxee, altså. Hvis du har subs fra før fungerer det uten problemer.

Lenke til kommentar

Jeg testet dette for deg :)

Den spilte av en film som var pakket i rar uten problemer.

 

Subs fungerer som regel flott på filmer, men på tv-episoder er det nesten alltid sync-problemer. Nå tenker jeg på den integrerte "hent subs fra nettet" funksjonen i boxee, altså. Hvis du har subs fra før fungerer det uten problemer.

 

Takk for det :new_woot:

 

Tror nesten en slik må bestilles :)

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...

Hei!

 

Jeg er litt ny når det gjelder slike dingser.

 

Hvordan bruker dere Boxee Box? Streamer dere som regel eller kobler dere til en ekstern harddisk? Fungerer det bra å streame HD over trådløst nett? (Har D-Link DIR635 ruter)

 

Bruken min blir mest trolig til å spille av serier og filmer. Er dette da et produkt for meg, eller burde jeg velge noe annet?

 

På forhånd takk for svar

Lenke til kommentar

Jeg streamer både fra nett og NAS. Nett for podcasts, og NAS for filmer jeg har rippet fra bluray. Trådløs funker fint, men det er ikke ideelt. Du bør ikke drive med noen andre overføringer på trådløst nett samtidig hvis du ser på en film som bruker over 5gb timen for å si det slik.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...