Gå til innhold

Arbeidslogger i forumet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Syns det er flott (og på tide) at denne delen av forumet vises frem mer på forsiden! For min del er det denne delen av forumet som ligger nærmest mitt hjerte og en gang i tiden var et av kjernepunktene for at jeg besøkte hardware.no. Til modderne i de nevnte workloggene og resten av arbeidslogg-forumet; stå på! :)

Lenke til kommentar

Syns det er flott (og på tide) at denne delen av forumet vises frem mer på forsiden! For min del er det denne delen av forumet som ligger nærmest mitt hjerte og en gang i tiden var et av kjernepunktene for at jeg besøkte hardware.no. Til modderne i de nevnte workloggene og resten av arbeidslogg-forumet; stå på! :)

Besøkte kommentarfeltet for en grunn, det var at jeg skulle si det du akkurat sa nå! Helt enig! :thumbup:

Endret av StianAarskaug (S10QaN)
Lenke til kommentar

"Ukens Worklog Update" eller noe lignende hadde vært greit å ha :) Det hadde sikkert vært lettere for folk å få sponsoer osv. når prosjektene blir pressentert på en slik måte.

 

Aktiviteten på den delen er vel ikke så stor at det trengs en update hver uke? Men en gang i måneden høres jo ut som en flott ting. Noe ála det Bit-Tech gjør, å kåre "Mod of the Month". Det hadde vært morro. Da tror jeg flere hadde arbeidet hardere, mer og vi hadde sett flere prosjekter. :)

Lenke til kommentar

Aktiviteten på den delen er vel ikke så stor at det trengs en update hver uke? Men en gang i måneden høres jo ut som en flott ting. Noe ála det Bit-Tech gjør, å kåre "Mod of the Month". Det hadde vært morro. Da tror jeg flere hadde arbeidet hardere, mer og vi hadde sett flere prosjekter. :)

Og selv om det kanskje kan være vanskelig å skaffe premier, er det jo alltids mulig å lage noe kåringer eller avstemninger i "Kabinetter og modifikasjoner", så kan man vinne heder og ære ;)

 

 

I så fall ville jeg likt å sett en avstemning hver måned, og en oppsamling etter hvert år. Dvs. at man kanskje kunne stemt på alle de 12 vinnerne fra hver måned for å avgjøre en vinner.

 

 

Lenke til kommentar

Og selv om det kanskje kan være vanskelig å skaffe premier, er det jo alltids mulig å lage noe kåringer eller avstemninger i "Kabinetter og modifikasjoner", så kan man vinne heder og ære ;)

 

 

I så fall ville jeg likt å sett en avstemning hver måned, og en oppsamling etter hvert år. Dvs. at man kanskje kunne stemt på alle de 12 vinnerne fra hver måned for å avgjøre en vinner.

Jeg synes det er unødvendig å ha premier, selv om det kunne vært kjekt det også. For min del hadde jeg synes det hadde vært kjempekjekt i det hele tatt å vunnet kåringen. Synes at det er premie nok jeg. :)

 

Dette er en kjempegod ide. Håper HW.no vurderer dette. Skulle vel vært mulig å få til dette. :)

Endret av StianAarskaug (S10QaN)
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...