Gå til innhold

Årets medlem i Premier League-kategorien - Nominasjonstråd


Xanman

Anbefalte innlegg

2010 går mot slutten, og det er på tide å gjennomføre årets gjeveste kåring. Hvem har utmerket seg som den beste brukeren i år? Besøk gjerne søstertråden, Interne kåringer i Premier League-kategorien - 2010.

 

Regler, tatt fra den generelle Årets Medlem-tråden:

 

- Det er ikke lov å nominere seg selv.

- Det er ikke lov å nominere samme person flere ganger. Hvis en person allerede har blitt nominert, må du ta med begrunnelser for hvorfor du hadde tenkt å nominere vedkommende.

- Det er ikke lov å nominere en bruker som ikke har postet i 2010.

- Ta gjerne med begrunnelser!

- Maks to nominasjoner pr. bruker.

- Ikke kom med poster som f.eks. "du nominerer meg, så nominerer jeg deg".

- Ikke nominer en annen person bare fordi vedkommende nominerte deg.

- Prøv å nominere noen som har gjort en innsats på forumet. Ikke bare fordi han er en kompis IRL, eller lignende.

- Fristen for å nominere er fredag 10. desember 2010, kl. 16:00.

- Skriv brukernavnet på den du nominerer riktig!

- Link gjerne til brukerne du nominerer, slik at det blir lettere for meg når jeg setter opp avstemningen.

- Vanlige forumregler gjelder i denne tråden også.

 

Nominerte brukere:

Jørgen

Goldwing

Le Professeur

Maefteda

Latias

iRoman

archanios

Hewitt

Danielzu

Hyrlen

niko.

ErlendRU

Termo

NightKeeper

Limbeck

Jefe

guttorm

Jotun

Smågal

DJ_Dark

Step_up

Manx

Endret av Le Professeur
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Latias og archanios.

 

Jeg skulle gjerne nominert mange, inkludert noen fra Arsenal-campen, men regner med at noen gooners gjør sitt og får frem de beste fra deres side. Jeg må ha med Latias og archanios. Latias har gått fra å være personen som irriterte vettet av meg med sine utallige poster til å bli kanskje den viktigste bidragsyteren i forhold til tråder og aktivitet. archanios bidrar som oftest med lange og velskrevne innlegg, det at han skriver på nynorsk får han også til å fremstå mer reflektert og "gimmicken" fungerer i høyeste grad.

Lenke til kommentar

Nightkeeper, uten hans jinxer hadde vi kjempet med Liverpool om Europaliga. Limbeck fordi han rett og slett aldri gir seg.

 

Edit: Og Manx Selvfølgelig! Burde vinne rett og slett for at han bruker X antall tusen på et klenodie. Ihugga.

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar

Nightkeeper, uten hans jinxer hadde vi kjempet med Liverpool om Europaliga. Limbeck fordi han rett og slett aldri gir seg.

 

Edit: Og Manx Selvfølgelig! Burde vinne rett og slett for at han bruker X antall tusen på et klenodie. Ihugga.

Maks to nominasjoner! ;)

Da blir det isåfall Nighty og Limbeck. Manx har nok heder hengende på veggen.

Lenke til kommentar

Jeg er forelsket i Jefe, derfor nominerer jeg han. Samt fordi han er den kuleste fyren her, og en blanding av seriøs, morsom og tåpelig. Love it. :love:

 

Nominerer også guttorm, siddis og storposter. Har noen brølare på lager.

 

Om mulig skulle jeg gjerne nominerte alle Liverpool-supportere her, bare for å være så forbanna fornuftige og herlige alle sammen, men akk.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
- Det er ikke lov å nominere seg selv.

- Det er ikke lov å nominere samme person flere ganger. Hvis en person allerede har blitt nominert, må du ta med begrunnelser for hvorfor du hadde tenkt å nominere vedkommende.

- Det er ikke lov å nominere en bruker som ikke har postet i 2010.

- Ta gjerne med begrunnelser!

- Maks to nominasjoner pr. bruker.

- Ikke kom med poster som f.eks. "du nominerer meg, så nominerer jeg deg".

- Ikke nominer en annen person bare fordi vedkommende nominerte deg.

- Prøv å nominere noen som har gjort en innsats på forumet. Ikke bare fordi han er en kompis IRL, eller lignende.

- Fristen for å nominere er fredag 10. desember 2010, kl. 16:00.

- Skriv brukernavnet på den du nominerer riktig!

- Link gjerne til brukerne du nominerer, slik at det blir lettere for meg når jeg setter opp avstemningen.

- Vanlige forumregler gjelder i denne tråden også.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...