Gå til innhold

Test: LG P500 Optimus One


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bra og etterlengtet test! :)

Med overraskende positivt utfall.

 

Men lurer på en ting, hvorfor bruker dere ikke screenshots?

Istedet for særdeles halvhjerta avfotografering av telefonen?

Man trenger ikke roote telefonen for å få det til.

 

Det går nok mest på vanesak fra min del, men det er nok noe å vurdere til neste test å få tatt bedre og skikkelige screenshots på android-telefoner.

Takk for inputen :)

Lenke til kommentar

flott test! kjøpte denne på torsdag. og har satt den opp til ho som får den i julegave ^^ og lagt inn scandinavian keyboard som gir Æ,Ø og Å.

 

har selv htc desire, og synes faktisk skjermen på denne har skarpere belysning på max enn desire. men ikke bedre totaltsett.

 

har lyst å legge ved denne testen i julegaven, men finner ingen skriv ut knapp

 

skriver ut en masse papirer 3 stk om det velges fil skriv ut osv. kunne tenkt meg kun konklusjonen som får med anbefales av amobil og terningkastet ! ;)

Lenke til kommentar

T9 er vel litt ut. Går likevel ut fra at det er en eller annen T9 variant på den, siden den har ordforslagsmulighet.

 

Kjøpte mobilen i går, bursdag/julepresang til dama. Etter denne testen innser jeg at jeg gjorde årets kjøp med denne mobilen. Alternativene var bare for dårlig. HTC Wildfire, Samsung Galaxy 5, Sony Ericsson X10 Mini, har alle 240x320 skjermer, som er altfor kornete. Er vel gjerne brukende på X10 mini, som har så liten skjerm. P500 har dobbelt så mange piksler som konkurrentene.

Lenke til kommentar

Er det noen som vet hvordan denne telefonen er iforhold til HTC Gratia?

Lefdal har et tilbud på Gratia denne uken, som gjør at gratia kommer i samme prisklasse som P500.

Jeg har prøvd Gratia og like den veldig godt, men har desverre ikke sett noen butikker som har p500 inne.

 

Er det noen som har prøvd begge disse telefonene og kan forklare meg hvordan de er å bruke?

(Teknisk er de ganske like, men i bruk er ofte noe annet.

Jeg synes også det var litt rart at Gratia ikke er nevnt som et alternativ i artikkelen.

Lenke til kommentar

Denne testen solgte meg. Vurderte sterkt en Desire HD, men når man får 80% av det samme for 2000 mindre så er det ikke vanskelig å velge. Hadde jeg vært en religiøs bruker av mobiltelefonen hadde det nok blitt Desire HD, men jeg vil bare ha en smartphone. Med denne er jeg ikke nødt til å bankerotte meg selv heller. Jula kom tidlig i år.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...