Gå til innhold

Vrikk rumpa med Sean Paul (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hjelper heller ikke at Move allerede har vært ute lenge og blitt en kjempesuksess.

At Move for PS3 har vært ute 'lenge'(i 6-7 uker eller noe...) spiller liten rolle nettopp fordi det ikke er så mange som har både PS3 og Xbox 360.

 

Å selge noe i nærheten av populære bevegelsesbaserte Wii-spill kommer hverken Move eller Kinect til å gjøre på lang lang tid siden antallet Wii-konsoller kommer til være mer enn 10x så stort som både Move og Kinect tilsammen i lang tid framover.

 

Når det er sagt så tror jeg Dance Central er et must når jeg bestiller Kinect om kort tid. Hva som finnes på andre plattformer (som jeg alikevel ikke har i heimen og ikke kommer til å skaffe meg) er faktisk helt uinteressant for meg.

Endret av satchman
Lenke til kommentar

Kommer ikke til å selge en brøkdel av hva Just Dance spillene på Wii gjør i europa.

 

Hjelper heller ikke at Move allerede har vært ute lenge og blitt en kjempesuksess.

 

Singstar Dance kommer vel også ut i disse dager...

Hvordan kan du i det hele tatt sammenligne Wii-mote og Move med Kinect?

 

Kinect har absolutt ingen kontroller i motsettning til de to førstnevnte konsollene.

Ikke nok med at dette er Microsofts svar på Wii-mote, men også en naturlig vidreutvikling av den.

Men så spørs det da, om spillene kan leve opp til teknologien.

Hvis det kommer spill som er skikkelig bra og fenger folk, så har det veldig lite å si at Kinect var den seneste ut på markedet.

 

For det å kunne spille spill helt uten kontroller overhodet er for meg mye mer appelerende enn å slenge rundt på Wii-mote og Move røra. Hvis ikke, så hadde jeg jo kjøpt meg Move for lenge siden. :p

Lenke til kommentar

Kommer ikke til å selge en brøkdel av hva Just Dance spillene på Wii gjør i europa.

 

Hjelper heller ikke at Move allerede har vært ute lenge og blitt en kjempesuksess.

 

Singstar Dance kommer vel også ut i disse dager...

Hvordan kan du i det hele tatt sammenligne Wii-mote og Move med Kinect?

 

 

 

Begge er motion kontroll. Move fikk fantastisk kritikk i norske medier, Kinect blir for det meste slaktet.

 

Alt jeg sa er at Kinect kommer til å selge elendig i forhold til hva Move gjør her.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...