Gå til innhold

Fallout: New Vegas-gulrot til Xbox-eiere (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis det blir like gode muligheter til å modde spillet som på Fallout 3, så er det en ekstremt god grunn til å kjøpe det på pc. Blir god veldig irritert hvis det blir som på Fallout 3 at man ikke kan spille videre etter man har runent spillet uten den rette DLC-en, og i dette tilfellet, en DLC som ikke kommer til pc.

 

Kan jo nevne at jeg gleder meg som faen til dette spillet og håper det blir like bra som treern.

 

Forresten:

 

Ligger det allt ute på nettet :O ?

Endret av N.N
Lenke til kommentar

Ikke rart folk tyr til Piracy når det er ute på nettet før i butikken..

 

Noen som vet om spaceworld kommer til p kjøre lignende tilbud som på Fallout 3? De hadde et tilbud hvor det kosta 199kr første uken :D

 

EDIT:

 

Bare jeg som ikke som kommer inn i piratbukta for øyeblikket? :ermm:

Endret av N.N
Lenke til kommentar

Fallout er vel en av de beste RPG seriene gjennom tidene. Skal bli stor kos å sitte med dette like lenge som jeg gjorde med treern :new_woot:

 

Rundet nettop FO3 kjapt får å få tilbake RPG feelingen litt for mye agressiv FPS spilling i det siste, blir gledelig å "Slappe av" med et nytt klasse spill (Håper jeg) ;)

Lenke til kommentar

Haha, har alltid trodd at PC var offeret for piracy, men det virker som om dette spillet kun er ute for X360 på nettet :p

Foreløpig i alle fall. Kommer vel ut i løpet av kvelden, spillet er jo i butikk i USA nå.

 

360-spill pleier å ligge ute på nett før release, i alle fall min erfaring.

Endret av Webmaster Esso
Lenke til kommentar

Hvis det blir like gode muligheter til å modde spillet som på Fallout 3, så er det en ekstremt god grunn til å kjøpe det på pc. Blir god veldig irritert hvis det blir som på Fallout 3 at man ikke kan spille videre etter man har runent spillet uten den rette DLC-en, og i dette tilfellet, en DLC som ikke kommer til pc.

Det blir nok modding. De kommer ikke til å ignorere det store community'et med fans som driver å modder til Fallout 3. Dessuten har de tatt mange idéer fra mods inn i dette spillet (som f. eks. weapon mods) så jeg tviler sterkt på at de kommer til å ignorere modderne.

 

Ang. slutten vil den være endelig, og du kan ikke fortsette å spille etter den. De vil dog gi deg en advarsel før slutten nærmer seg, slik at du kan løke rundt og utforske det du vil før du avslutter med det siste av main quest.

 

Grunnen til at de har tatt denne avgjørelsen er at konsekvensene av valgene dine vil ha en viss effekt på slutten. Det er jo factions der ute som du kan velge å hjelpe om du vil. Da vil det være teit om du fortsetter spillet etter siste oppdrag, og så finner du fortsatt folk fra Ceasars Legion som gir deg oppdrag, til tross for at du hjalp fienden deres å beseire dem på slutten av spillet.

 

Da ville det jo ikke vært noen ordentlige konsekvenser allikevel, fordi spillverdenen som du liksom har påvirket forblir upåvirket.

Endret av CaptainNorway
Lenke til kommentar

Ser ut som om PS3 også lider av dårlig port nok en gang. Ser ut til at det er en del dårlig anti-alising ute å går.

 

Hvorfor ser dette ut til å være et større problem på PS3 på multiplattformspill? De eksklusive spillene ser ikke ut til å ha noen problemer her.

Fordi ps3 er mye mer komplekst å utvikle på for å bruke all maskinkrafta enn 360 og pc som bruker directx. Ps3 er en helt annen måte å tenke på om man skal bruke alle spe unitene i cell prosessoren. Og når gfx kortet er svakere så blir det tidkrevende å få til gode resultater, men det fins jo som du sier gode resulater i de eksklusive titlene der Sony har vært inne og hjulpet til med å få tynt ut kraften i konsollen. Men alt bunner vel ned i tid vs penger. Legger ved en forklaring av ps3 vs 360 om du leser på performance så blir du kanskje klokere.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...