Gå til innhold

Spill som er raske å runne?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Half-Life gode serier som ikke bør ta så alt for lang tid per spill.

Erru gæren, fikk Hl2+epi1-2 i fjor vinter, er ikke ferdig med epi 2 enda. 15-20 timer med hl2 tenker jeg

Jeg brukte litt under 10 timer per spill/episode, så det er da ikke så brutalt langt...?

 

Merk: jeg er sucker for story mer enn noe annet, og spiller nesten alltid gjennom på easy første gang jeg spiller gjennom et spill i FPS-sjangeren. For RTS og RPG, derimot, gjelder helt andre regler...

Lenke til kommentar

jeg brukte 4 timer og 3 minutter på sniper ghost warrior. dog så mistenker jeg at den bare kalkulerte suksessfulle oppdrag og "glemte" å regne med alle forsøka der jeg daua. uansett, det er et raskt spill.

 

Har ikke spilt spillet, men vil allikevel minne om at det fikk 2/10 av Eurogamer, så ville nok ikke investert så mye penger i det spillet.

Lenke til kommentar

jeg brukte 4 timer og 3 minutter på sniper ghost warrior. dog så mistenker jeg at den bare kalkulerte suksessfulle oppdrag og "glemte" å regne med alle forsøka der jeg daua. uansett, det er et raskt spill.

 

Har ikke spilt spillet, men vil allikevel minne om at det fikk 2/10 av Eurogamer, så ville nok ikke investert så mye penger i det spillet.

no worries, det kosta meg ikke mer enn de 4 timene jeg brukte på å runde det.

 

dog så er det ikke så dårlig da. det største problemet var at det ble for lite sniking og for mye skyte alle du ser.

Lenke til kommentar

Jeg har i helgen runnet Mafia 2 som jeg er veldig fornøyd med. er det noen i samme type?

vel, du kan jo prøve ut mafia 1. det er ganske gammelt nå, og det tar lengre tid å runde, men det er minst like bra, de fleste mener det er bedre enn oppfølgeren.

 

eller så kan du laste ned jimmys vendetta. dog så var jeg veldig skuffa og den DLC'n, og har ikke fullført den enda, selv om jeg runda mafia to ganger på under 2 uker :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...