Gå til innhold

Blir denne bekreftet i dag?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+32asd4f

Da er det nok 15:30. Samtidig med eventen i NY. Jeg er veldig spent på slippdato og funksjoner i Norge ved slipp (XBL og Marketplace). Så kjør gjerne en direkteoppdatering :)

7 timer og 20 min igjen. Gleder meg mye :)

Lenke til kommentar

Her er det jeg vet om telefonene og Hub

 

HTC 7 Mozart i 3D helstøpt aluminium er både pen å se på og solid. Innenfor det slanke ytre byr HTC Hub på et utall av muligheter for personliggjøring, samt flere morsomme applikasjoner.

 

Kameraet er på 8 MP, og med bare et enkelt trykk på telefonen kan du justere farge og lys på bildene dine.

 

 

HTC 7 Trophy understreker med sitt eksklusive design det intuitive brukergrensesnittet med HTC Hub.

 

Den kan ta opp og spille av video i HD, og du kan nyte det knivskarpe bildet kombinert med en eksepsjonell lydopplevelse takket være den innebygde lydforbedreren og Dolby Mobile surround-lyd.

 

HTC Hub

På HTC 7 Mozart og HTC 7 Trophy har vi samlet de funksjonene, som du kjenner fra HTC Sense, i det vi kaller HTC Hub.

 

HTC Hub er en del av startskjermbildet på de nye telefonene. Klikker du på HTC Hub, kommer du til den kjente HTC-forsiden med klokken og en forbedret utgave av værapplikasjonen. Her ligger også en oversikt over en rekke morsomme og praktiske applikasjoner, slik som Photo enhancer, Aksjer, Notater og huskeliste.

 

Har forresten to bilder av de også, offisielle fra HTC, men kan vel ikke poste de her?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...