Gå til innhold

Amnesia - The Dark Descent


Anbefalte innlegg

Amnesia - The Dark Descent

 

Amnesia - The Dark Descent er et skrekkspill fra de som også lagde Penumbra serien.

 

Du våkner i et middelalderslott, og alt du husker er navnet ditt. Du finner ut mer med å lese notater du kommer over igjennom spillet.

 

Spillet koster ca 60-70kr på steam.

 

Review og gameplay:

http://ww.youtube.com/watch?v=RYeCwtksTgU

 

Skal selv kjøpe dette så snart jeg kan. Har prøvd det, og kan si det er creeepy, selv i lyst rom.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har spilt det en stund nå. Og fy faen, Har ikke hatt den følelsen siden jeg var en liten unge. KONGEspill. Har lyst å spille det mer men vil ikke at det skal ta slutt :dribble: Anbefaler å ha gode høytallere med god bass og spille i et mørkt rom. :thumbup: Gjør opplevelsen mye bedre.

 

 

Når man kom litt under slottet hvor vannet var og ting rørte seg i vannet: Dreit nesten på meg

 

Lenke til kommentar

Det blir sykt kødent om du konsentrerer deg og setter deg inn i spillet slik du nevner her.

 

Jeg må stadig distansere meg fra spillet slik at jeg ikke skal bli altfor nervøs, sette på tv i bakgrunnen, sjekke mobilen osv. Men ikke distanser deg for mye for da sitter du igjen med halv grei grafikk gåte spill. Men jeg tviler på du klarer og sitte i et mørkt stille rom med øreklokker og konse særlig lenge om gangen :whistle:

Endret av simalarion
Lenke til kommentar

Endelig et spill etter min smak! Utrolig spennende. Legger merke til at jeg stadig befinner meg på kanten av stolen. Spiller helst når det er kveld da det er mørkt ^^. Har ikke fått testet med headset ennå - hører det er best for spillopplevelsen.

 

Oppdaget Amnesia først i Gamereactor, og kiket rundt om i EBGames etter det. Kunne ikke finne det, og de fant det heller ikke i systemet... Så ble anbefalt å sjekke Steam, og jaggu meg der lå det + demo. Kjørte først på med demo'en, og jeg var solgt allerede da. Dette var et spill jeg måtte ha :p Anbefalest!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...