Gå til innhold

Ny fotobag til høsten?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De så jo fine og praktiske ut! Tror jeg trenger en større sekk nå etter diverse innkjøp siste året, den store sekken så fristende ut.

Bare den ikke blir for dyr, så det var ca 3-6 tusen for de andre på siden her, grøss...

Mange fine muligheter for lett tilgang, men kanskje lett å miste småting? Er vel heller ikke gunstig for fuktig klima med alle glidelåsene, men regntrekket var jo smart da.

Har en liten LowePro jeg er fornøyd med, men savner et rom på toppen til jakke eller liten matpakke. Barna måtte bære fotosekken min på tur i sommerferien, mens jeg hadde stor tursekk. Da var det jo praktisk at den var så kompakt. Den er også kjekk med åpning i ryggen, som er veldig tyverisikkert, i motsetning til disse som er et mareritt i tvilsomme strøk...

Lenke til kommentar

Evolution 6 og 8 var ikke så værst. Likte muligheten til å gå inn via smålukene og ta ut akkurat det en trenger uten å måtte åpne hele "sulamitten". Det eneste negative er at det treng mange hengelås hvis man er ute og ferdes i "folkerike" områder.

Muliheten til å bruke den både som backpack og slingpack ser svært praktisk ut.

Jeg har i dag både en backpack og en slingpack, og begge er greie sekker, men begge har også ulemper. Slingpacken er umåtelig praktisk når man er ute i naturen og raskt må komme til utstyr, men den er "ekkel" å gå med under transportetapper. Backpacken er god å gå med, men tungvindt på "location". Så Evolution 6 eller 8 må vurderes nærmere.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...