Gå til innhold

Duke Nukem nekter å dø


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tja, håper vel egentlig at det kommer når jeg blir en god del eldre. Helst rett før jeg får barn eller noe. Om ungene da klager på at ett spill blir utsatt kan jeg sette meg ned på skikkelig gammeldagsvis og belære de småpøblene om at "Når je og a bæssmor va ryssn!" måtte vi vente i ett tiår før spill kom.On a serious note:WOOT!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Prey kom til slutt, men det hadde vært like greit om det ikke gjorde det. Stalker kom til slutt, men hadde så mange bugs at det knapt var spillbart. Tror jeg venter på en demo av Duke før jeg vurderer det. :p

 

Personlig føler jeg at S.T.A.L.K.E.R var verdt å vente på... Det har også kommet ut tre utgivelser av det!

 

Men nja. DN-fans begynner nok å bli -vel- gamle nå. Jeg har i alle fall ikke tid eller giddekrefter til å holde en spillePC i gang selv.

Lenke til kommentar

Oblivion var også spillbart, men det trengte noen dusin mods for å bli bra. :p

 

Det største problemet med Duke er at det og Quake var de første "ekte" 3D FPSene. Quake hadde full 3D med 3D modeller og alt det der, men Duke hadde bare 2d modeller. Derimot hadde det en drøss nyvinninger som mulighet ti å ødelegge veggen med en rakett. I en kino kunne man slå av og på filmen, og sprengte man et hull i lerretet kunne man gå bak den og se filmen speilvendt. I tillegg kunne man sprenge hull i golvet og hoppe ned i etasjen nedenfor. Før Duke 3D hadde det aldri skjedd, bortsett fra i Quake. Multiplayeren var også helt suveren.

 

Spol frem til i dag. Hva har Duke å komme med som vi ikke allerede har hatt flere dusin gangner? Det kan nok bli bra, men sannsynligvis vil det bli et bra spill i mengden og bli fort glemt.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...