Gå til innhold

Hvem skal på hvilke kamper i Premier League?


Vamos

Anbefalte innlegg

Her lister vi kampene vi forumbrukere skal på i den kommende sesongen. Ligger en tilsvarende tråd i det internasjonale fotballforumet, men den er både inaktiv og dårlig oppdatert.

 

Jeg deler ikke inne i spesifikke lag, men måneder da folk til enhver tid kan stalke de stakkars forumbrukerne som er på tur i England.

 

August

 

14. tjotr | Tottenham - Manchester City

15. Bolaños | Liverpool - Arsenal

 

September

 

19. aunmar | Manchester United - Liverpool

25. Hewitt | Liverpool - Sunderland

 

Oktober

 

2. Hewitt | Liverpool - Blackpool

23. Hewitt | Liverpool - Blackburn

 

November

 

7. Hewitt | Liverpool - Chelsea

13. Hille | Tottenham - Blackburn

20. Smågal | Liverpool - West Ham (muligens)

 

Desember

 

4. Hewitt | Liverpool - Aston Villa

28. Bolaños | Liverpool - Wolves

 

Januar

 

1. Bolaños | Liverpool - Bolton

 

Februar

 

Mars

 

April

 

Mai

 

 

 

RTEmagicC_9c4915bf8e.jpg.jpg

Endret av aunmar
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Som jeg sa i den forrige tråden; jeg bor i London fra september og hvert fall tre år fremover, med mindre noe spesielt skjer. Så det blir en god del kamper da, uten at jeg på forhånd kan liste opp alle da det avhenger av penger og tid, og når kampene spilles. Men det blir mye tog til Liverpool, hvert fall, og jeg håper å få med meg noen bortekamper og nøytrale kamper per sesong også, hvert fall i London.

 

Kampene jeg garantert er på før jul:

25. september: Liverpool - Sunderland

2. oktober: Liverpool - Blackpool

23. oktober: Liverpool - Blackburn

7. november: Liverpool - Chelsea

4. desember: Liverpool - Aston Villa

 

For øvrig kult med slik oversikt. Skal speide litt etter om noen forumnerder befinner seg på de samme kampene av og til. ;)

Endret av Hewitt
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hvis du har mulighet til å kjøpe direkte fra klubben, så gjør for guds skyld det. Billigste og offisielt. Jeg aner ikke hvordan billetter fra Arsenal funker med lojalitet og general sale osv., det må du nesten sjekke opp. Jeg kjøper billettene direkte fra Liverpool. Dette går som regel alltid for meg med det billettsystemet Liverpool har, men storkamper kan være vanskelige å få billetter til, men det går seg til.

 

Reisebyrå blir ofte ekstremt mye dyrere, selv om det er litt mer praktisk hvis du sliter med å få billetter. Svartebørs er både mye dyrere og ofte useriøst.

Lenke til kommentar

Jeg ser at Arsenal.com kun har lagt ut billetter frem til West Ham-kampen 30. oktober. Vi har tenkt oss over i april. Når kan vi forvente at billettene blir lagt ut for salg? Blir de fort utsolgt?

 

Jeg er forøvrig medlem av Arsenal Norway, men jeg kan bare kjøpe den ene billetten gjennom supporterklubben siden faren min ikke er medlem, så det er lite praktisk.

Endret av Le Professeur
Lenke til kommentar

Nå så jeg bare jævlig kjapt over, men det virket som at hvis du/dere kjøper sånn Red Membership (for ca. £30 for et år) så får du kjøpe billett én måned før kamp. Tror det er den beste måten for å være "sikret" en billett gjennom klubben - kjøpe medlemskapet og så kjøpe kampbillett med en gang de kommer for salg.

 

Det er noe lignende hos Liverpool. Kjøpe medlemskap for en sesong (£27) og da har du mulighet til å kjøpe billett på medlemssalget. Jeg har alltid fått billett når jeg har prøvd, så lenge du er tidlig ute skal det gå greit tror jeg. Vet ikke hvordan det er med Arsenal, med til Liverpool-kamper er det neeesten umulig å kjøpe på general sale, veldig få kamper og billetter som går til general sale, så nesten eneste mulighet er å være medlem.

 

Alternativene ellers er da reisebyrå, i så fall. Men erfaringsmessig vet jeg at det er utrolig mye billigere å ordne fly, hotell og kampbillett selv.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...