Gå til innhold

Forumtreff Hovefestivalen 2010


Gjest Slettet+9871234

  

11 stemmer

  1. 1. Hvilken dag passer det best med treff?

    • Søndag 27.
      0
    • Mandag 28.
    • Tirsdag 29.
    • Onsdag 30.
    • Torsdag 1.
      0
    • Fredag 2.
  2. 2. Hva skal vi finne på?

    • Kun sosialisering
    • Grilling
    • Bading
      0
    • Frisbee/fotball osv
    • Annet, spesifiser i tråden
      0


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9871234

post-86885-1277074835,8999_thumb.png

 

Hovefestivalen er like rundt hjørnet.

Det er flere forumbrukere som skal tilbringe deler av sommerferien sin på denne herlige festivalen, så i den anledning er det ikke annet en på sin plass med et forumtreff for alle interesserte. :)

 


Interesserte forumbrukere per 21.06:

 

Milanjo - nås på tlf. 902 02 124

Cognomen - nås på tlf. 938 67 698

Extractum

Snikpellik

Haawy

JeepersCreepers

Night

Knewt

 


 

Mer informasjon, kontaktinfo mm. kommer fortløpende.

Jeg kan nås på tlf. 902 02 124 eller her på forumet.

 

Lyst til å være med? Si i fra her i tråden og send meg en PM med hvilken dag du ankommer, mobilnr. eller lign. og hvor sikkert det er at du blir med. Litt av poenget er å prøve å få med så mange som mulig.

 

 

Dette blir bra dere! :)

 

 

Mads.

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har sendt min kontaktinformasjon til Milanjo nå, så han får oppdatere førsteposten :)

Når informasjonen kommer opp, er det bare å kontakte meg også, hvis dere lurer på noe, eller har noen forslag ang. treffet.

 

Tenkte bare jeg skulle si dette, så ikke Milanjo sitter igjen med alt stresset.

 

Og for all del, bruk pollen!

(bortsett fra meg som har en mild form for pollenallergi. *badum-psch*)

 

EDIT: Ser at majoriteten hittil har stemt for grilling som aktivitet.

Foreslår at de som griller, gjør det.

Og for de som bare vil være sosiale, er det jo ingen problemer å kombinere sosiale aktiviteter med grilling ;)

Endret av Cognomen
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Må innrømme at alt dette har blitt planlagt litt i siste liten. Når jeg reiser på søndag er det ikke stort med oppdatering jeg får gjort her i tråden da tilgang til nett blir minimal. Alle som har tenkt seg på festivalen og vil være med på forumtreff bør aller helst lagre numrene til Cognomen og meg, sånn i tilfelle det skulle være noe. Spørsmål osv.

 

Foreslår at de som griller, gjør det.

Og for de som bare vil være sosiale, er det jo ingen problemer å kombinere sosiale aktiviteter med grilling ;)

Er forøvrig enig, så fremt alle deltagerne har campingpass. Såvidt jeg husker er det ingen grillmuligheter inne på selve festivalområdet, og har man ikke campingpass får man ikke tilgang til camp og grilling.

 

 

Så kjipt det er med penger. :thumbdown:

Det er alltids neste år! ;)

Lenke til kommentar

Regner nesten med at de fleste har campingpass uansett, så ser ikke på det som noe problem.

Og hvis vi tar treffet på mandagen, har ikke campen offisielt åpnet enda, og hvem som helst kan komme og hilse på :p

 

@Sandra Sundet, nå kan jeg kun snakke for meg selv, men det er nok ikke siste året jeg drar på Hove. For meg er dette tredje året på rad, så jeg ser da ingen grunn til å gi meg der.

 

Har faktisk enda festivalbåndet fra 2008 ;D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Og hvis vi tar treffet på mandagen, har ikke campen offisielt åpnet enda, og hvem som helst kan komme og hilse på :p

Seriøst? oO Betyr det at i prinsippet kan tjuvradder og annet pakk som ikke har en dritt å gjøre der vandre fritt rundt og skape kvalm og unødvendig stress?

Lenke til kommentar

Nå har ikke jeg og Milanjo tatt noen konkret beslutning på dette, men fra mitt ståsted avhenger dette på den aktuelle dagen.

For øyeblikket ligger mandag best ann på pollen, og da virker det ihvertfall for min del, mest logisk å ha det på kvelden.

Starte rundt 6-7 og fortsette til folk blir lei og forsvinner.

 

Hvis det skulle forandre seg totalt og flertallet er mer gira på en annen dag, blir det mer logisk å ha det på dagen som et slags vorspiel til konsertene.

 

Men igjen, jeg har aldri lagt noe skjul på at jeg foretrekker mandagen, og jeg kommer nok til å dukke opp på treffet med et par øl og godt humør ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...