Gå til innhold

Iphone 4 hos norske operatører i sommer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fra Telenors leir forteller informasjonssjef Atle Lessum at de vet av erfaring at deres kunder vil være svært interessert i.

 

Interessert i ... ?

 

Er det noen som har en formening om hva som er best av IPS og amoled? Har jeg rett i at IPS har bedre farger, mens amoled har bedre kontrast?

Lenke til kommentar
Fra Telenors leir forteller informasjonssjef Atle Lessum at de vet av erfaring at deres kunder vil være svært interessert i.

 

Interessert i ... ?

 

Er det noen som har en formening om hva som er best av IPS og amoled? Har jeg rett i at IPS har bedre farger, mens amoled har bedre kontrast?

 

IPS er godt for innsynsvinkel og faktisk farge. IPS fører ofte med seg dårligere responstid. Søk det opp på Wiki!

 

Super-Amoled som Samsung kjører nå på Wave er mer eller mindre flawless, mens amoled er litt svakt i direkte sollys (dog fantastisk ellers!)

Lenke til kommentar

Interessert i ... ?

 

Er det noen som har en formening om hva som er best av IPS og amoled? Har jeg rett i at IPS har bedre farger, mens amoled har bedre kontrast?

 

IPS sliter ihvertfall utendørs sammenlignet med Pixel QI, men det gjør amoled også etter mine erfaringer.

 

http://gizmodo.com/5552319/ipad-screen-versus-pixel-qi-in-daylight-its-not-even-close

Endret av hvakrg
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...