Gå til innhold

Forslag til videoredigeringsprogram?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Prøv Sony Vegas Movie Studio, Premiere Elements eller Final Cut Express dersom du bruker Mac. Alle tre koster rundt tusenlappen i innkjøp og burde holde til det aller meste.

Jeg har vanlig PC. hvilket av de to til PC er best?

 

er det denne versjonen av Vegas movie studio du mener: http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=111980

Endret av anderssxd
Lenke til kommentar

Hvis du søker litt i forumet her (og andre steder), så vil du fort få greie på hva som er galt med Pinnacle.

Noe mer ustabilt program skal man vel lete lenge etter.

Nå har jeg ikke brukt Pinnacle siden versjon 7, så jeg kan ikke si noe om stabiliteten til det i nåværende funksjon, men hvis du blar deg gjennom innleggene her så ser du at stabilitet- og andre problemer ikke er noe enestående for Pinnacle. Akkurat nå har Vegas to poster med stabilitetsproblemer (en hakking i video og en at programmet fryser) på første side i forumet.
Lenke til kommentar

Hvis du søker litt i forumet her (og andre steder), så vil du fort få greie på hva som er galt med Pinnacle.

Noe mer ustabilt program skal man vel lete lenge etter.

Nå har jeg ikke brukt Pinnacle siden versjon 7, så jeg kan ikke si noe om stabiliteten til det i nåværende funksjon, men hvis du blar deg gjennom innleggene her så ser du at stabilitet- og andre problemer ikke er noe enestående for Pinnacle. Akkurat nå har Vegas to poster med stabilitetsproblemer (en hakking i video og en at programmet fryser) på første side i forumet.

[/quote

 

Bruke pinnacle det er det samme som å be om å få psykiske problemer.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...